Gå til innhold

Trenger hjelp raskt!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger noen råd fra dere igjen... Jeg er en jente på 20 (snart 21) som aldri har hatt kjæreste (og jeg er fortsatt jomfru). Jeg har alltid vært plagsomt sjenert, men jeg har klart å jobbe med det. Har vært på tre dater til nå her i livet, og det er en seier for meg - haha.

Jeg har hatt tinder helt siden det ble en "greie". Har aldri møtt noen derfra, men kom i snakk med en grei fyr for en liten stund siden. Det var han som lurte på hva jeg var ute etter, og sa selv han ville "finne noen han likte". Vi ble enige om å møtes, og det gikk faktisk ganske fint. Ble jo litt kleint av og til, men jeg synes i hvert fall det var "noe" der.
Han inviterte meg på middag og film hjemme hos han i morgen, men jeg er vel litt skeptisk... Er interessert, men usikker på hva han tenker? Er jo mange som har tinder for å finne seg et knull, men han her virket som en skikkelig fyr... Sa han aldri hadde møtt noen andre fra tinder. Er jo aldri godt å vite da! Når noen inviterer på film, betyr det egentlig sex da? (Haha, jeg er amatør på dette). Jeg er jo jomfru, og vet ikke helt hvordan jeg skal reagere hvis det er det han forventer... Har ikke så lyst å spørre heller, da ødelegger jeg jo i alle fall de få sjansene jeg har.

Hva tenker dere?

(Og hva i HELVETE har jeg på meg hvis jeg faktisk skal dra??)

Endret av superpuma
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Trenger noen råd fra dere igjen... Jeg er en jente på 20 (snart 21) som aldri har hatt kjæreste (og jeg er fortsatt jomfru). Jeg har alltid vært plagsomt sjenert, men det har gått bedre etter hvert. Har vært på tre dater til nå i livet, og det er en seier for meg - haha.

Jeg har hatt tinder helt siden det ble en "greie". Har aldri møtt noen derfra, men kom i snakk med en grei fyr for en liten stund siden. Det var han som lurte på hva jeg var ute etter, og sa selv han ville "finne noen han likte". Vi ble enige om å møtes, og det gikk faktisk ganske fint. Ble jo litt kleint av og til, men jeg synes i hvert fall det var "noe" der.

Han inviterte meg på middag og film hjemme hos han i morgen, men jeg er vel litt skeptisk... Er interessert, men usikker på hva han tenker? Er jo mange som har tinder for å finne seg et knull, men han her virket som en skikkelig fyr... Er jo aldri godt å vite da. Når noen inviterer på film, betyr det egentlig sex da? (Haha, jeg er amatør på dette). Jeg er jo jomfru, og vet ikke helt hvordan jeg skal reagere hvis det er det han forventer... Har ikke så lyst å spørre heller, da ødelegger jeg jo i alle fall de få sjansene jeg har.

Hva tenker dere?

Si.

Skrevet

Hva han har i tankene kan umulig noen av oss her inne vite siden vi ikke kjenner han.

Men hadde jeg vært i hans sko så hadde jeg ikke hatt sex i bakhodet om jeg hadde invitert til middag. Rett og slett fordi jeg er imot å ha sex på et tidlig tidspunkt i dating fasen, den bør bli brukt til å bli kjent med hverandre.

Sex i en for tidlig fase er i mange tilfeller utelukkende negativt, det vil rett og slett føre til at han ikke ser på deg som noe kjæresteemne men ei fuckfriend ettersom jenta "gir etter" for fort.

Du får ta det som det kommer imorgen, og ikke bli med på noe du ikke ønsker. Det er lov til å si nei til sex selvom han har vartet opp med god mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...