Gå til innhold

har kroppen din forandret seg som prøver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd nå i noen måneder og som sikkert mange andre her inne, følt symptomer hver måned! det er jo ting vi kan finne på oppi hodet som ikke egentlig er der, som tissetrengthet, sultfølelse, føle seg kvalm og trøtt... dette er ting vi kan provosere frem i oss selv fordi vi ønsker det så mye, men hva med blødninger? Det kan vi jo ikke innbille oss, for det er der jo!

etter jeg ble prøver, ca tre mnd uti prøveperioden så begynte blødningene mine å bli merkelige. Jeg fikk først kilinger i nipplene, det tenkte jeg var innbilning. Men så begynte jeg å spotte midt i lutealfasen og gjerne rett etter eggløsning og ha av og på blødninger frem til mens kom, og da varte mensen i to eller tre dager med normal blødning før det var helt stopp. Dette har skjedd i 3 prøveperioder nå og jeg aner ikke hvorfor dette skjer, har aldri hatt det før. Kan vi ha ett så sterkt ønske at hormonene og blødningene går i krøll?

Anonymous poster hash: 69257...13c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kroppen kan spille oss et puss ja. Hypofysen sender disse signalene ut. Jeg er selv i pp8 el 9. Kjenner noen ganger at det stikker i magen, og helst i starten av prøveperioden trodde jeg var gravid da mensen var tre-fire dager forsinka, og jeg trodde jeg kjente symptomer. Det er en forunderlig verden. Jeg har hatt normal syklus, men ikke lang mensperiode som tidligere. Hvem vet kanskje det en gang ikke var mens men at det ikke festet seg og blødde ut. Nå venter jeg i spenning igjen, IKM var enten tidligere i uka eller i dag. Har hatt syklus både på 24 og 28 dager. Men som deg venter jeg med test, har blitt skuffet så mange ganger før, men må bare leve i håpet. ;)

Skrevet

Tror ting kan forandre seg litt fordi mange befruktede egg går til grunne før de får festa seg ordentlig. Så noe hormonendringer forekommer nok i prøvetiden pga det.

Anonymous poster hash: ff8cd...39e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...