AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Noen som har erfaringer de vil dele med kompresjonssokker? Kjenner leggene er litt slitnr etter langtur, og verker litt, men håper det ikke er benhinneproblemer. Kan slikE sikker hjelpe? Anonymous poster hash: 09cdd...921
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Noen som har erfaringer de vil dele med kompresjonssokker? Kjenner leggene er litt slitnr etter langtur, og verker litt, men håper det ikke er benhinneproblemer. Kan slikE sikker hjelpe? Anonymous poster hash: 09cdd...921 Sokker. Autocorrect ... Anonymous poster hash: 09cdd...921
Kaffejenta30 Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Jeg lurer på det samme. Har meldt meg på mitt første halvmaraton, og følgelig løpet det stadig mer, men har slitt en del med vonde legger tidligere.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 For meg så er kompresjonssokker absolutt et must. Fikk problemer med overgang hæl - legg og ble tipset om å prøve komp.sokker. Har blitt avhengig siden, synes de holder fleskeleggene mine bra på plass og de er deilige å løpe i. Anonymous poster hash: cb22e...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå