Gå til innhold

Hvordan komme i kontakt med gutter på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut i helgen, og trenger ALLE tips som er mulig å få, om hvordan jeg skal få kontakt med gutter :) Jeg er IKKE ute etter ons, men jeg ser etter et seriøst forhold. Og ja, jeg vet at mange gutter på byn er ute etter sex, og jeg vet at hvis jeg møter noen, så er det ikke sikkert det blir noe mer av den grunn.

Trenger tips om:

Hvordan kler jeg meg? Noe jeg bør unngå? Noen type antrekk gutter synes er ekstra pent?

Sminke/hår?

Og hvordan får jeg kontakt med gutter?

Jeg vet jo at jenter kan ta intiativet også, men jeg er så dårlig på å komme på ok ting å si. Hva skal jeg begynne med å si? Og virker det innpåslitent om en jente plutselig går bort til en gutt for å snakke? Og hva med gutter som er på byn med vennegjengen, hvordan komme i kontakt med feks en jeg synes virker grei/kjekk?

Anonymous poster hash: f9c55...d98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk.

He-he, neida. Joda. Litt, så.

Men seriøst, hvilket forhold du ender opp med til gutten, om noe overhodet, kommer an på gutten og ikke så mye på hvordan du trer frem. Selvsagt bør du ikke oppsøke åpenbare playere, men jeg har hatt ONS hvor jeg snek meg ut om morgenen med gutter jeg møtte iført t-skjorte og jeans og med folkeskikken intakt, mens han jeg er sammen med nå kom jeg i kontakt med fordi jeg sølte øl på ham da jeg dumpet ned på fanget hans med kjolen dratt opp på magen og spurte om han ville ha en trekant med meg og venninna mi.

Sånn generelt: Slapp av, ikke stress, ha det gøy og gi litt av deg selv. Få øyekontakt, vis interesse, stikk hvis du får dårlige vibber av ham. Å komme i kontakt med folk på byen er easy peasy. Få øyekontakt med ham og hvis ikke han tar hintet og kommer bort, går du bort og tar initiativ selv.

Anonymous poster hash: c7872...46b
  • Liker 2
Skrevet

Irriterende for meg som singel mann å vite at det står damer på byen og tenker på dette. Hadde man bare kommet i prat, liksom.

Når det gjelder stil er det jo ekstremt individuelt. Jo mer utfordrende man kler seg, jo lettere får man vel oppmerksomhet. Samtidig øker jo fort sjansen for at man bare anses som et ONS tilsvarende, og vi som gjerne ønsker noe annet enn et ONS skygger da ofte banen. Selv foretrekker jeg relativt feminine jenter (det er en forskjell på det og slutty), og kjole er alltid bedre enn alternativene, sånn i mitt hode. Men det er såpass individuelt, og varierer så mye fra utested til utested og miljø til miljø, at det ikke finnes noen fasit.

Jeg hadde selv bare reagert positivt på det hvis en jente tok mot til seg og kom bort til meg. Det å gå bort og prate til en fyr er ikke i seg selv innpåslitent. Det er sjarmerende, og jeg har kun sett positivt på det de gangene det har hendt. Likevel er jo en viss andel av folk på byen enten opptatt eller bare ikke ute etter å møte noen på byen, så det er alltids en mulighet for at det blir bom uten at du dermed har gjort noe galt.

Det er vel det som ødelegger for mange: Man er gjerne et stykke utenfor komfortsonen i utgangspunktet når man uten videre går bort til noen på byen, og hvis det da ikke blir klaff er det lett å lure på om man nå bare var innpåsliten og klønete. Noe man sjelden var. (Nå er det jo også de som overhodet ikke har noen nerver i disse situasjonene, men jeg regner ikke med at det er de som spør om slike ting på KG.)

Anonymous poster hash: 104bc...215
  • Liker 1
Skrevet

Bare gå bort til menn du syns virker interessante og snakk med de?

Vær forberedt på at det å bli avvist gjør vondt. De fleste damer takler det ikke og det knekker egoet deres. Selv mange menn takler det ikke, bare så det er sagt.

Du kan ikke vite om fyren er verdt å ta vare på om du ikke blir kjent med ham.

Anonymous poster hash: f8a5d...54f
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan kler jeg meg? Noe jeg bør unngå? Noen type antrekk gutter synes er ekstra pent?

Sminke/hår?

Hvordan du kler deg kommer for det første ann på hvordan type utested du skal på. Du kler deg annerledes på en brun pub, kontra et sossested med disco.

Så hvordan type utested skal du på?

Tatt dette i betraktning, så bør du kle deg i noe du føler deg vel i. Hvis du ikke kan gå på høye hæler og ikke er vandt til trange kjoler, så ser det bare rart ut om du kjører på med den type stil.

Så med andre ord: Gå i noe som er Deg, og du er komfortabel i samtidig som det passer til utestedet du skal på. (Ikke kle deg for utfordrende = puppene henger ut, kjolen er for kort etc.)

Sminke og hår: Ikke smink deg for mye, er det noe mine kompiser gjentatte ganger påpeker så er det at de syntes det er vanvittig stygt med personer med for mye sminke.

Prøv å smink deg litt naturlig så du ser fresh ut, samme med håret. Gjør det enkelt :)

Og hvordan får jeg kontakt med gutter?

Etter min erfaring så kommer som regel gutter til meg, når jeg har det gøy med andre ting.

Er med venner, danser, ler, smiler, spiller beer pong! Tror ikke det finnes noe mer attraktivt en ei jente som er glad, sprudlende og sjarmerende og har det gøy med de hun er med.

Du må såklart vise at du er åpen for kontakt når gutter kommer bort til deg, men ikke søk rommet i desperasjon etter å finne noen.

Hva skal jeg begynne med å si? Og virker det innpåslitent om en jente plutselig går bort til en gutt for å snakke? Og hva med gutter som er på byn med vennegjengen, hvordan komme i kontakt med feks en jeg synes virker grei/kjekk?

Du kan si nesten hva som helst. Står du i baren og en fyr drikker noe (utenom øl.) kan du for eksempel si: "Hei, hva drikker du? Det så godt ut!" Du kan eventuelt invitere noen til å bli med dere å spille shuffleboard eller beerpong: "Hei, vi mangler to spillere, vil dere være med? :D"

Det enkle er ofte det beste, bare smil masse og virk åpen! :)

Og nei, det virker ikke innpåslitent om du tar initiativ. Etter min erfaring har de fleste gutter blitt positivt overrasket når jeg har vært frampå. De har nevnt i ettertid at jeg har virket uredd og selvsikker. men du må såklart ha noe å komme med om du skal gå bort til en gutt. Du kan ikke bare stå der og se i bakken (for å sette det på spissen.)

Dessuten så må du vise at du har andre ting å gjøre. Ikke bare gå bort til noen å bli stående der, da kan du virke irriterende som om du ikke vil gå haha.

Gjerne snakk med noen, for så å snakke med vennene dine igjen. Da tenker kanskje gutten at han må jobbe litt for å holde på oppmerksomheten din.

Det er egentlig bare å prøve å feile! jo mer du prøver jo mindre høytidelig tar du det. Og jo flinkere blir du :) Du har ikke noe å tape, og det verste som kan skje er vel at de ikke gidder å prate med deg. Ikke verdens undergang det heller.

Edit: Ikke gå bevisst ut for å finne deg noen, prøv heller å ha en jævlig gøy kveld! Det lyser desperasjon av folk som kun går ut for å sjekke eller finne seg noen. Ikke sjarmerende.

Endret av gjest 321
Skrevet

Og hva med gutter som er på byn med vennegjengen, hvordan komme i kontakt med feks en jeg synes virker grei/kjekk?

Anonymous poster hash: f9c55...d98

GJør det sammen med en eller flere venninner.

• Liker 1
Skrevet

GJør det sammen med en eller flere venninner.

Sørg også for å være den styggeste jenta i gruppa, sånn at gutta kommer bort til deg for å gjøre den digge sjalu. Sjarmer han i senk med din flotte personlighet og sjenk han litt alkohol. Vips så har du en kjæreste.

Anonymous poster hash: f8a5d...54f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...