Bootybuilder Skrevet 12. februar 2015 #1 Del Skrevet 12. februar 2015 Følger litt med på denne serien hennes på Bliss. Men en ting jeg lurer på, tjener hun noe særlig på musikken sin? Den skiller seg jo ikke spesielt ut? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 12. februar 2015 #2 Del Skrevet 12. februar 2015 I serien er hun ærlig om at hun har og har hat diverse andre jobber i tillegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 12. februar 2015 I serien er hun ærlig om at hun har og har hat diverse andre jobber i tillegg. Ja det har jeg fått med meg, men noe må hun jo tjene også ettersom hun reiser en del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 14. februar 2015 #4 Del Skrevet 14. februar 2015 Tråden er ryddet for innlegg på dialekt. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 15. februar 2015 #5 Del Skrevet 15. februar 2015 Tråden ryddet for avsporing, Spørsmål om moderering kan tas å PM eller Ris og Ros. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asmir Skrevet 22. februar 2015 #6 Del Skrevet 22. februar 2015 Hun kan umulig tjene noe særlig på den musikken. Er ikke akkurat noe å hoppe i taket av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 23. februar 2015 #7 Del Skrevet 23. februar 2015 Ja det har jeg fått med meg, men noe må hun jo tjene også ettersom hun reiser en del. Hun har jo hatt noen godt bemidlede kjærester de siste årene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg