Gå til innhold

Hvordan utvide toppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom i dag over en treningstopp i en nydelig farge. Dessverre hadde de bare to igjen, og begge i xs.

Det blir en størrelse for liten, men måtte bare kjøpe den, siden det er umulig å finne treningstopper som ikke er i grusomme farger.

Så jeg lurer på om det er mulig å utvide en topp i treningsstoff? Jeg prøvde å vaske den for så å dra litt i den etterpå, men som jeg trodde hjalp ikke dette stort.

Noen med noen gode tips? :)

Skrevet

Vet mange går med våte sokker i tøysko for å vide dem ut, kanskje du kan prøve det med toppen?

Anonymous poster hash: c9b05...03c
Skrevet

Vet mange går med våte sokker i tøysko for å vide dem ut, kanskje du kan prøve det med toppen?

Anonymous poster hash: c9b05...03c

Hva mener du? Ha den på mens den er våt?

Skrevet

Ingenting hjelper.

Skrevet

Klyppe opp bak og sy inn et felt, evt bare klyppe ned noen cm bak i nakken og evt sy over sårkantene.. Hvis du syns det er greit da!

Er det evt noen innsnitt i plagget du kan ta opp sømmene til?

Usikker på hvordan du skal få utvidet stoff ellers. Det skal funke å dra i det for å utvide det LITT, men hvis stoffet er elastisk blir det jo vanskeligere.

Anonymous poster hash: e66a0...1f1

Skrevet

Kunststoffer vider seg ikke ut. Enten må du sy i kiler der det trengs eller leve med at den klamrer seg litt ekstra godt til deg.

Anonymous poster hash: bef88...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...