Bauche Skrevet 10. august 2004 #21 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg er helt blond, og har knapt nok hår på kroppen, men likevel barberer jeg meg på leggene og under armene....(til og med om vinteren) Det er hva man er vant til både hjemmefra og i miljøet generelt... Det er jo snakk om vane, tross alt!.... Jeg synes det ser "uflidd" ut om damer har bikinilinje langt nedover lårene....jeg VET jo det er naturlig, men likevel.....MEN likevel så har jeg ikke problemer med å omgåes damer med hår på leggene og sånn altså....! - Jeg får ikke panikk om jeg har litt hår under armene en dag heller:).....kan fortsatt gå med singlet jeg....om jeg ikke skal pynte meg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 11. august 2004 #22 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har en venninne som ikke barberer seg. Jeg syns ikke det er spesielt pent med hår både her og der, og som en annen nevner, blir det liksom ikke like søtt med nydelig kjole, og hårete legger/armhuler. Men henne om det. Jeg er ikke flau over henne fordet Jeg har stort sett alltid barbert meg, så kall meg gjerne kommers ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 11. august 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 11. august 2004 Alle er enige i at det er stygt, men ingen svarer på spørsmålet mitt. Hvorfor er det stygt? Ikke pga at det ser ufint, matco eller pga at det glinser. Det er ikke svar på hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2004 #24 Del Skrevet 11. august 2004 Alle er enige i at det er stygt' date=' men ingen svarer på spørsmålet mitt. Hvorfor er det stygt? Ikke pga at det ser ufint, matco eller pga at det glinser. Det er ikke svar på hvorfor.[/quote'] Jeg kan ikke forklare hvorfor noe som helst er stygt, egentlig. Jeg synes bart er stygt, men kan ikke forklare hvorfor. Det samme gjelder mht hår under armene og masse på beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 11. august 2004 #25 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg barberer legger, armer og armhuler fordi jeg liker å være glatt der, synes også at det ser finere ut. Det er liksom mandig med hår da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. august 2004 #26 Del Skrevet 11. august 2004 Sånn har jeg det også, jeg synes ikke hår under armene er pent, men dersom ufint, mandig eller urent ikke er lovlige grunner, så har jeg ingen forklaring på hvorfor jeg ikke synes det er fint.... Har man alltid en grunn til hvorfor man ikke synes ting er fint? Jeg synes heller ikke lange tånegler er fint, dersom det ikke er gyldig grunn at det er pga at jeg synes det ser urenslig ut, så kan jeg ikke forklare det heller. Også synes jeg ikke sjokkgule vegger er innmari lekker heller, har ikke noen god grunn, gjør det meningen min mindre verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #27 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har mer hår på leggene enn faren min, og det ser ikke pent ut når jeg går i skjørt, eller en drakt for den saks skyld. Under armene er jeg også solid bevokst, og dette fjerner jeg også. Erfaringen er dessuten at det lukter mindre svette med barberte armhuler. Lettere å holde rent kanskje rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 11. august 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 11. august 2004 Skal vi bare akseptere å være plasert inn i båser, å bli styrt av forskjellige drifter, krefter og hvem vet hva? Uten å ha noen som helst kontroll! OPPRØR! Skal man ikke en gang reflektere over det???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. august 2004 #29 Del Skrevet 11. august 2004 Stå på, kkristin! Drit i hva andre synes, gidder du ha venner som synes at du er ekkel bare pga korppshår? Jeg barberer meg heller ikke på bena og elsker det! Jeg lar meg ikke styre av hva andre mener, vil de ikke ha meg som venn pga det kan de bare ha seg vekk. Greit det, men barberer du deg ikke under armene heller? Og hvis du skal gå i bikini eller badedrakt, tar du ikke vekk de hårene som vokser nedenfor kanten? Jeg tror ikke noen barberer seg for å få venner, men det er vel noe mange gjør fordi det anses som pent å ikke ha lange, mørke hår på ben, under armer og stikkende fram fra bikinien. Ser ikke at dette blir noe annerledes enn å bruke sminke, gre håret, ha på seg pene klær, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 11. august 2004 Forfatter #30 Del Skrevet 11. august 2004 Greit det, men barberer du deg ikke under armene heller? Og hvis du skal gå i bikini eller badedrakt, tar du ikke vekk de hårene som vokser nedenfor kanten? Jeg tror ikke noen barberer seg for å få venner, men det er vel noe mange gjør fordi det anses som pent å ikke ha lange, mørke hår på ben, under armer og stikkende fram fra bikinien. Ser ikke at dette blir noe annerledes enn å bruke sminke, gre håret, ha på seg pene klær, etc. Du kan umulig ha lest alle innleggene. Det virker som nesten ingen tar POENGET her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 11. august 2004 #31 Del Skrevet 11. august 2004 Du lurer på hvorfor folk barberer seg og du har fått en del svar. Hvilke svar vil du ha? Jeg må selv ærlig innrømme at jeg begynte å barbere meg fordi andre hele tiden påpekte hvor ekkelt det var å ikke gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 11. august 2004 Forfatter #32 Del Skrevet 11. august 2004 Du lurer på hvorfor folk barberer seg og du har fått en del svar. Hvilke svar vil du ha? Jeg må selv ærlig innrømme at jeg begynte å barbere meg fordi andre hele tiden påpekte hvor ekkelt det var å ikke gjøre det. Sier ikke det litt da? Du barberer deg fordi andre syns det er ekkelt at du ikke gjør det. Men du vet ikke hvorfor. Andre barberer seg fordi da føler de seg mer sexy. Men de vet ikke hvorfor de føler det. (utenom fordi det er ekkelt å ikke barbere seg.) Andre igjen gjør det fordi det gir dem en følelse av å være fresh. Men hvorfor de føler seg fresh når de har barbert seg vet de ikke. (utenom fordi det er ekkelt å ikke barbere seg.) Det hele går bare i sirkel. Nesten ingen ser noen ting utenfor denne sirkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 11. august 2004 #33 Del Skrevet 11. august 2004 Selvfølgelig har jeg tenkt på det mange ganger. Som sagt så begynte jeg fordi andre syntes hår var ekkelt. Du kan kanskje si at jeg er for opptatt av hva andre synes om meg, og det er jeg kanskje. Hvilket svar er det du vil ha, kkristin? Barberer du deg? Vet du hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 11. august 2004 #34 Del Skrevet 11. august 2004 Sier ikke det litt da? Du barberer deg fordi andre syns det er ekkelt at du ikke gjør det. Men du vet ikke hvorfor. Andre barberer seg fordi da føler de seg mer sexy. Men de vet ikke hvorfor de føler det. (utenom fordi det er ekkelt å ikke barbere seg.) Andre igjen gjør det fordi det gir dem en følelse av å være fresh. Men hvorfor de føler seg fresh når de har barbert seg vet de ikke. (utenom fordi det er ekkelt å ikke barbere seg.) Det hele går bare i sirkel. Nesten ingen ser noen ting utenfor denne sirkelen. Jeg barberer meg i ansiktet fordi jeg føler meg mer fresh av det. Skjønner ikke hva som er galt i det. Jeg vasker meg fordi jeg føler meg fresh av det. Jeg bruker aftershave fordi jeg føler meg fresh av det. Akkurat nå føler jeg meg lite fresh så jeg er på vei for å ta en dusj. Kan sikkert filosofere over hvorfor i stedet, men akkurat nå føler jeg mer for å være fresh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 11. august 2004 #35 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har skrevet at jeg barberer meg fordi jeg føler meg freshere og mer sexy. Hvorfor? Fordi kjønns- og armhulehår ser skittent ut. Hvorfor det ser skittent ut? Fordi det ser fett og glinsende ut. Hvorfor noe som ser fett og glinsende ut får meg til å tenke skittent? Fordi håret på hodet mitt ikke blir slik før det er skittent. Jeg barberer meg på beina fordi de føles reinere ut når de er glatte og myke. Du godtar ikke disse svarene. Hvorfor farger jeg håret? Fordi det blir penere. Hvorfor synes jeg det blir penere? Fordi mørkt hår på meg ser tettere og friskere ut. Hvorfor gjør det det? Synes du har fått svar på hvorfor folk ikke synes det er pent med kroppshår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 11. august 2004 Forfatter #36 Del Skrevet 11. august 2004 tomkrus skrev Jeg barberer meg i ansiktet fordi jeg føler meg mer fresh av det. Skjønner ikke hva som er galt i det. Jeg vasker meg fordi jeg føler meg fresh av det. Jeg bruker aftershave fordi jeg føler meg fresh av det. Akkurat nå føler jeg meg lite fresh så jeg er på vei for å ta en dusj. Kan sikkert filosofere over hvorfor i stedet, men akkurat nå føler jeg mer for å være fresh. Selvfølgelig er det ikke noe galt med det. Det er ikke vanskelig å forstå heller. Syns bare det er litt underlig at de som ikke har det samme forholdet til dette, de som føler seg fresh med hår under armene ikke blir akseptert pga det. Jeg er sikker på du føler deg mer fresh med å slippe å filosofere, men det kunne jo være til andres fordel om du en gang kunne filosofert over hvorfor og hva du kan gjøre med det faktum at du dømmer kvinner som liker å beholde kroppen sin slik den er, framfor å underkaste seg dine fordomsfulle øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 11. august 2004 #37 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg er sikker på du føler deg mer fresh med å slippe å filosofere, men det kunne jo være til andres fordel om du en gang kunne filosofert over hvorfor og hva du kan gjøre med det faktum at du dømmer kvinner som liker å beholde kroppen sin slik den er, framfor å underkaste seg dine fordomsfulle øyne. Hvor dømmer jeg disse kvinnene? Hvor ber jeg kvinner underkaste seg mine fordomsfulle øyne? Jeg gir f i om folk liker å ha hår under armene. Jeg gir f i om noen ikke gidder å barbere leggene sine. Jeg gir f i hvis noen har lyst til å legge på seg 100 kilo. Jeg gir f i om en annen har lyst til å veie 40 kilo. Det må de alle fint få lov til. Jeg har mine preferanser når det kommer til hva jeg faller for i en kvinne. Mulig du finner det fordomsfullt at noen ikke faller for alle verdens kvinner, men selv er jeg glad for at jeg ikke gjør det. Jeg er glad vi alle har forskjellig smak. Det gjør verden litt mer fargerik. Du er kanskje tjent med å filosofere over hvorfor du har et fordomsfullt syn på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 11. august 2004 #38 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg innrømmer at jeg startet med å barbere meg under armer og på leggene pga hva gutter og andre jenter mente. Nå hadde jeg ikke klart å la være og barnere meg under armene, fordi det føles ekkelt kilende når det er hår der. Men leggene er det så som så med utover vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 11. august 2004 #39 Del Skrevet 11. august 2004 Du kan ikke stille ett spørsmål får så klage over at du ikke får de svarene som du vil ha! Må da være måte på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 11. august 2004 #40 Del Skrevet 11. august 2004 Greit det, men barberer du deg ikke under armene heller? Og hvis du skal gå i bikini eller badedrakt, tar du ikke vekk de hårene som vokser nedenfor kanten? Jeg tror ikke noen barberer seg for å få venner, men det er vel noe mange gjør fordi det anses som pent å ikke ha lange, mørke hår på ben, under armer og stikkende fram fra bikinien. Ser ikke at dette blir noe annerledes enn å bruke sminke, gre håret, ha på seg pene klær, etc. For å svare på spørsmålene dine: Jeg barberer meg under armene fordi svettelukt sitter bedre når det er hår der, dessuten klør og stikker det. Bikinikanten og kjønnshår fjernes pga at jeg nyter sex mer uten hår i underlivet. Av og til lar jeg det også gro til en busk. Det sies at forandring fryder... Men å fjerne hår på leggene ser jeg ikke noe poeng i, jeg synes det er like fint og feminint med hår som uten hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå