kkristin Skrevet 10. august 2004 #1 Del Skrevet 10. august 2004 (under armene, på leggene og bikinilinja ++) ? Hvorfor? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 10. august 2004 #2 Del Skrevet 10. august 2004 Det finnes vel ingen "riktige" grunner for å gjøre det, men i likhet med de fleste andre gjør jeg det likevel. Føler meg renere, freshere og mer sexy uten hår på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AgathaChristie Skrevet 10. august 2004 #3 Del Skrevet 10. august 2004 Hvorfor skulle man ikke gjøre det? Men det er vel strengt tatt opp til hver enkelt å finne "sin" grunn for og gjøre det. Jeg føler meg bedre og "renere" dersom jeg er "verlfrisert" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 10. august 2004 #4 Del Skrevet 10. august 2004 (under armene, på leggene og bikinilinja ++) ? Hvorfor? :klø: Personlig hadde jeg barbert meg under armene hvis det for oss menn var vanlig å vise armhulene i fine middager. Ellers har vel bareberingsmoten for kvinner fulgt moten. Jo mer som vises, jo mer kroppshår fjernes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2004 #5 Del Skrevet 10. august 2004 Fordi det ikke ser bra ut med hår på legger, og helt forferdelig med hår under armene. Bikinilinjen barberes mest for kjæresten min sin del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 10. august 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 10. august 2004 Ellers har vel bareberingsmoten for kvinner fulgt moten. Jo mer som vises, jo mer kroppshår fjernes. Ja, det er jo opplagt, men hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 10. august 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 10. august 2004 Det finnes vel ingen "riktige" grunner for å gjøre det, men i likhet med de fleste andre gjør jeg det likevel. Føler meg renere, freshere og mer sexy uten hår på kroppen. Hvorfor føler du deg freshere og mer sexy uten hår på kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 10. august 2004 #8 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg synes rett og slett hår er mandig. Og siden jeg ikke synes spesilet om å være mandig barberer jeg de bort. Noe av grunnen er også så klart at moten er slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 10. august 2004 #9 Del Skrevet 10. august 2004 Hvorfor føler du deg freshere og mer sexy uten hår på kroppen? Kjønnshår og armhulehår synes jeg er ekkelt fordi det som regel ser litt fett og blankt og dermed skittent ut- derfor føler jeg meg bedre uten. Ellers så skal jeg ikke nekte for at samfunnet rundt oss selvfølgelig er med på å påvirke min holdning til hårvekst. Ikke at det plager meg, det er helt naturlig at en påvirkes av hva omgivelsene tenker og mener om ting. Så påvirket ja- men jeg fjerner ikke hår fordi noen andre forventer det eller fordi de synes jeg er ekkel om jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 10. august 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 10. august 2004 viva skev Så påvirket ja- men jeg fjerner ikke hår fordi noen andre forventer det eller fordi de synes jeg er ekkel om jeg ikke gjør det. Det gjør nemlig jeg. Jeg har lenge gått ubabert fordi det er det jeg føler meg mest komfortabel med. (med kanskje en smule opprør i bildet) Nå har jeg flyttet til en ny by, og ser meg etter nye venner. Så og si alle jeg møter reagerer sterkt negativt på mine hårete legger og ubarberte armhuler. Så nå har jeg barbert meg, bare for å i det hele tatt komme innpå folk. Det gjør meg ikke noe, for jeg liker eksprimenter, men er det ikke litt rart at det er sånn? Jeg føler det kan ha noe å gjøre med den maskuline kraften det utstråler med. (maskulinitet er viktig for kvinner, slik som femininitet er viktig for menn. Enn mann uten spor av femininitet er i mine øyne en oppblåst hårete penis på to bein.) Uten maskulinitet blir kvinner svakelige og underdanige..... Kjønnshårene mine, (som sprer seg nedover oppover og overalt) er et symbol på min kraftfulle femininitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 10. august 2004 #11 Del Skrevet 10. august 2004 Hadde jeg møtt en kvinne ute på byen med hårete legger og armhuler hadde jeg ikke ønsket å ha kontakt med henne, rett og slett fordi jeg ville oppfattet henne som uhygienisk og frastøtende. Ja jeg vet at hår ikke er uhygienisk men det er stygt, rett og slett stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 10. august 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 10. august 2004 Hadde jeg møtt en kvinne ute på byen med hårete legger og armhuler hadde jeg ikke ønsket å ha kontakt med henne, rett og slett fordi jeg ville oppfattet henne som uhygienisk og frastøtende. Ja jeg vet at hår ikke er uhygienisk men det er stygt, rett og slett stygt. Men hvorfor (???) er det stygt? Gå inn i deg selv og prøv og se HVORFOR... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 10. august 2004 #13 Del Skrevet 10. august 2004 Kroppshår er mandig, armhulehår er ofte fett og glinsende, hår på leggene harmonerer ikke med lekre sko og pent skjørt. Hår som stikker ut av bikinitruse/undertøy ser butch og mandig ut, det finnes ikke frodig eller feminint ut i mine øyne, bare kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 10. august 2004 #14 Del Skrevet 10. august 2004 Stå på, kkristin! Drit i hva andre synes, gidder du ha venner som synes at du er ekkel bare pga korppshår? Jeg barberer meg heller ikke på bena og elsker det! Jeg lar meg ikke styre av hva andre mener, vil de ikke ha meg som venn pga det kan de bare ha seg vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 10. august 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 10. august 2004 Stå på, kkristin! Drit i hva andre synes, gidder du ha venner som synes at du er ekkel bare pga korppshår? Jeg barberer meg heller ikke på bena og elsker det! Jeg lar meg ikke styre av hva andre mener, vil de ikke ha meg som venn pga det kan de bare ha seg vekk. Jeg kommer heller ikke til å barbere bena. Vennene mine får tåle meg som jeg er, men det er litt vanskelig å få nye venner i en verden av fordommer..... Og til maid : vil du kalle deg selv en slave av det komersielle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 10. august 2004 #16 Del Skrevet 10. august 2004 Kvinner har fjernet kroppshår siden før-kristen tid. Det har ingenting med reklame å gjøre for min del, jeg kan ikke snakke for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 10. august 2004 #17 Del Skrevet 10. august 2004 Jaja, det skulle no andre ting til enn eit par ubarberte bein for å hindra meg i å bli venn med nokon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. august 2004 #18 Del Skrevet 10. august 2004 Hvorfor må man vise frem armhuler og legger til nye folk? Og hvordan vet man at det er pga dette de ikke vil bli venn med en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 10. august 2004 #19 Del Skrevet 10. august 2004 Hvorfor må man vise frem armhuler og legger til nye folk? Og hvordan vet man at det er pga dette de ikke vil bli venn med en? Det er varmt for tiden, folk viser både armer og bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 10. august 2004 #20 Del Skrevet 10. august 2004 Men hvis du har blitt kjente med noen nye mennesker i løpet av vinteren, tar du plutselig avstand fra dem om du ser hår på leggene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå