SjenertKar Skrevet 30. juni 2002 #1 Del Skrevet 30. juni 2002 Hei allesammen, kanskje det endelig er min tur å få dame etter å ha vært singel i mange år nå. Traff ei herlig dame på chat, vi har pratet masse på telefon og blitt mye sms. Tror kanskje dette går veien? Vi skal treffes snart og vi er begge veldig spent, er det noen som har gjort dette før her? Regner med det Og er det noen som har noen tips? Vil gjerne gi henne noe når jeg treffer henne, men er ikke sikker på hva. Har tenkt på blomster, men er ikke det litt kjedelig? I såfall, hvilke blomster da? Roser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. juni 2002 #2 Del Skrevet 30. juni 2002 Jepp, dette har blitt gjort før... :smile: Men jeg vil råde deg til å ikke ha alt for høye forventninger. Å treffe en person i real life, er noe helt annet enn å chatte, snakke i telefon eller sende sms. Om kjemien virkelig stemmer, merkes først når dere står der face to face. :kgsmil: Men selvfølgelig er det en god sjanse for at dette blir vellykket. :kgblunk: Å gi roser er foressten aldri kjedelig.... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 30. juni 2002 #3 Del Skrevet 30. juni 2002 Mitt råd er å være seg selv.Har vært igjennom den biten selv og det er noe av det mest følelsesmessige kaoset jeg har vært borti :o For det meste på godt selvfølgelig :D Nå har jeg og chat-daten vært sammen i 16 mnd, er kjempe forelska og blir snart samboere :D Kos deg,slapp av og vær deg selv.Hvis det er ment to be så er det ment to be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. juni 2002 #4 Del Skrevet 30. juni 2002 Dette hørtes VELDIG kjent ut,ja. Spennende Har hatt noen opplevelser med dette, har for det meste gått bra. Skal snart flytte ut av byen jeg bor i og til typen min som jeg traff på internet. Vær deg selv, du merker fort hvilken vei det går. Leste for ei stund sia noe på VG, om at nettromanser er mer holdbare enn man tror. En britisk undersøkelse viser nemlig at det som begynner med en uskyldig chat, ofte ender med langvarige forhold. - Når de potensielle partnerne møtes ansikt til ansikt etter å ha snakket sammen på nettet, kjenner de hverandre allerede godt, sier doktor Jeffery Gavin ved Universitetet i Bath. - Overgangen fra cyberspace til den virkelige verden glir lett fordi de er blitt godt kjent, sier Gavin. Høres jo lovende ut dette her LYKKE TIL!!!! Håper på det beste. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 7. juli 2002 #5 Del Skrevet 7. juli 2002 Vær mest mulig oppmerksom mot henne !!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå