AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Jeg vil begynne å trene hjemme i stua om kvelden, er det noen som har tips til noen gode filmer? Jeg er liten og slank, men kroppen trenger en oppstramming før sommeren, spesielt mage og rygg-området som fortsatt er litt slapp. :-)Anonymous poster hash: 9a5b4...4ab
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Jeg vil begynne å trene hjemme i stua om kvelden, er det noen som har tips til noen gode filmer? Jeg er liten og slank, men kroppen trenger en oppstramming før sommeren, spesielt mage og rygg-området som fortsatt er litt slapp. :-)Anonymous poster hash: 9a5b4...4ab dette er skikkelig hardcore men kan tilpasses med å legge til f.eks vekter osv. https://www.youtube.com/user/BeFit/playlists Anonymous poster hash: 6f788...ed7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 ingen som får meg mer pumpet for en økt enn miko tokola Anonymous poster hash: eab8a...2cf Anonymous poster hash: eab8a...2cf
tunaen Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Liker veldig godt Jillian Michaels sine:)
ScaryMaze Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 FitnessBlender og GymRa har bra treningsvideoer. Og Jenny Ford hvis du liker aerobic/step. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Tusen takk!! :-D så snille dere er! :-))Anonymous poster hash: 9a5b4...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå