Gå til innhold

"Ordentlig" jente ønsker seg rocka kjæreste, hvordan få til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er hva jeg vil kalle ei typisk ordentlig jente med helt standard jente-i-tyveårene-klesstil, blondt hår og er passelig slank. Ganske normal rett og slett, men en ting skiller meg kanskje fra de andre jentene på min alder. Jeg er veldig opptatt av musikk, og hører mye på alternativ rock, noe metal, hardrock og lignende, og jeg kunne tenke meg en kjæreste som har samme musikkinteresse. Ikke bare det, jeg drømmer liksom om en skikkelig rocka type!

Jeg har profil på Sukker.no, og jeg har forsøket å snakke med noen av disse gutta som synes å passe inn i den båsen, men ingen av dem svarer meg. En teori jeg har, er at de ser bilde av meg, og kan ikke fatte hva vi skal ha i felles, eller at de ikke tiltrekkes av mitt utseende. Hva skal jeg da gjøre for å komme inn på dem? Bytte bilde hvor det ikke kommer klart frem hva slags "type" jeg er? :vetikke: Noen tips, noen?

Anonymous poster hash: f7f65...223
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp. Jeg ser straight ut, men har da hatt mine rocka menn allikevel. Veldig glad i rocka musikk selv, men du kan ikke se det på meg. Var lenge sammen med en yngre trahsmetallgitarist og jeg ser ut som en bankfunksjonær :P men vi hadde det moro i flere år vi.

Anonymous poster hash: 0e39e...603
  • Liker 1
Skrevet

Gå på typiske konsert puber, der det spilles konserter i kjelleren men er pub oppe eller noe i den duren.

• Liker 6
Skrevet

Hei! Bare slapp av! Jeg ser til stadighet rocka menn med blonde, vanlige jenter. Faktisk veldig mye oftere enn jeg ser dem med rocka jenter.

Anonymous poster hash: 4b6ea...881
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er selv i 20-årene, blond, og blir oppfattet som ganske søt og uskyldig ved første øyekast. Hjelper for meg å brette opp ermene så tatoveringene mine kommer til syne, haha! Ikke det at du trenger å tatovere deg for å finne drømmemannen. Jeg er mye på rockekonserter og befinner meg oftest på første rad etter å ha ventet der før alle andre kommer, så jeg har blitt lagt merke til av bandet og bruker av og til å ende opp på nach med de for å drikke øl. Ofte er jeg på konserter hvor det er i overkant mange menn og ikke så mange jenter på min alder. Slik har jeg endt opp med mange nye bekjentskaper innenfor den rocka verdenen. Dra på en konsert, ha det kult og kos deg!

Skrevet

Gå på typiske konsert puber, der det spilles konserter i kjelleren men er pub oppe eller noe i den duren.

Um tror nok ikke det er den vanligste kombinasjonen nei, skal nok se langt etter konserter i kjelleren på en pub. Da må du til helt inntil sentrum i så fall. Men at det er mulig, det skal du ikke se bort i fra.

Anonymous poster hash: 7e776...6bf

Gjest Vaniljekjeks
Skrevet

Begynn å henge på utesteder hvor de har konserter, da vil du møte mange musikknerds. Kan jo prøve å bli kjent med noen i band, musikkfolk er som regel ganske åpne og kule, og liker å bli kjent med nye folk.

Skrevet

Når sexlivet skranter, barna blir forsømt, og regningene ikke blir betalt, kan du ihvertfall største deg med at han har god musikksmak.

Anonymous poster hash: 75264...6f5
  • Liker 6
Skrevet

Det er da veldig mange menn som er interessert i rock og musikk generelt. Min samboer er ikke "rocka" (dvs han har et helt normalt utseende) men hører mye på musikk og er veldig flink til å gi god og konstruktiv tilbakemelding til meg når jeg synger og/eller spiller gitar for han.

Så jeg tror ikke det er så unormalt å være musikknerd :)

Anonymous poster hash: b5711...7ba
  • Liker 1
Skrevet

Bare heng på steder der de spiller musikk du liker, så finner du ham nok etterhvert. Han står antagelig litt bak i lokalet, i nærheten av miksebordet med en pils, mens han ser på ett eller annet band, eller ved baren, sammen med en kompis eller tre.

Anonymous poster hash: 7ffeb...055

Skrevet

Du behøver ikke endre utseendet ditt for å få deg en rocka mann. Men det er en stor fordel at du liker musikken, at du skjønner "greia". Vi er nå uansett stort sett bare vanlige mennesker vi og..

Hilsen mann som ser litt rocka ut, men hører på alt fra hip hop til black metal. Foretrekker rock og metal da, men jeg er ikke stengt for andre ting, og det tror jeg gjelder de fleste...

Skrevet

Begynn å henge på utesteder hvor de har konserter, da vil du møte mange musikknerds. Kan jo prøve å bli kjent med noen i band, musikkfolk er som regel ganske åpne og kule, og liker å bli kjent med nye folk.

Tips til et sånn sted eller to jeg kan sjekke ut?? I Oslo? Er så lei utesteder med dårlig musikk, lav snittalder og glætte gutter. Krysser fingrene!!

Skrevet

Oslo:

Revolver og Mono er greie steder å starte for "nybegynnere" (Revolver har til og med konsertsted i kjelleren og pub oppe sånn som noen foreslo her, uten at jeg helt skjønte hvorfor det var en bedre greie enn noe annet.

Verkstedet når det er bra konserter. RockIn for metal

Crossroads for de som liker mer bluegrass og rockabilly, Blitz for rock og punk, Hausmania for reagge, rock og elektronisk

Vil også nevne Mir -og cafe53

Og selvsagt JohnD og Rockefeller

Kan fort finne flere forslag om du føler for å finne flere steder. Jeg har ikke tatt med de mest alternative stedene, men her kommer du som regel ikke inn døra uten å kjenne folk fra før av.

Anonymous poster hash: 2126b...67b
Skrevet

Hei,

Jeg er hva jeg vil kalle ei typisk ordentlig jente med helt standard jente-i-tyveårene-klesstil, blondt hår og er passelig slank. Ganske normal rett og slett, men en ting skiller meg kanskje fra de andre jentene på min alder. Jeg er veldig opptatt av musikk, og hører mye på alternativ rock, noe metal, hardrock og lignende, og jeg kunne tenke meg en kjæreste som har samme musikkinteresse. Ikke bare det, jeg drømmer liksom om en skikkelig rocka type!

Jeg har profil på Sukker.no, og jeg har forsøket å snakke med noen av disse gutta som synes å passe inn i den båsen, men ingen av dem svarer meg. En teori jeg har, er at de ser bilde av meg, og kan ikke fatte hva vi skal ha i felles, eller at de ikke tiltrekkes av mitt utseende. Hva skal jeg da gjøre for å komme inn på dem? Bytte bilde hvor det ikke kommer klart frem hva slags "type" jeg er? :vetikke: Noen tips, noen?

Anonymous poster hash: f7f65...223

Jeg har en sønn som du beskriver du ønsker deg, og han har stort sett gått etter jenter som deg, så det er håp :)

Skrevet

Oslo: Revolver og Mono er greie steder å starte for "nybegynnere" (Revolver har til og med konsertsted i kjelleren og pub oppe sånn som noen foreslo her, uten at jeg helt skjønte hvorfor det var en bedre greie enn noe annet. Verkstedet når det er bra konserter. RockIn for metalCrossroads for de som liker mer bluegrass og rockabilly, Blitz for rock og punk, Hausmania for reagge, rock og elektroniskVil også nevne Mir -og cafe53Og selvsagt JohnD og Rockefeller Kan fort finne flere forslag om du føler for å finne flere steder. Jeg har ikke tatt med de mest alternative stedene, men her kommer du som regel ikke inn døra uten å kjenne folk fra før av. Anonymous poster hash: 2126b...67b

Takk!!! Har vært på Rockin, elska det men ble litt for rocka for venninnene mine... Skal jobbe meg gjennom tipsene dine på leting etter det perfekte utested. Og kanskje treffer jeg en hyggelig langhåret rocker et sted :)

Skrevet

Takk!!! Har vært på Rockin, elska det men ble litt for rocka for venninnene mine... Skal jobbe meg gjennom tipsene dine på leting etter det perfekte utested. Og kanskje treffer jeg en hyggelig langhåret rocker et sted :)

Søk opp div grupper på face så kan du utvide nettverket ditt og holde deg oppdatert ang konserter. Det er et trivelig miljø på slike konserter i oslo og det er lett å bli kjent med folk. Småkonserter på Fiasco er hyggelig, Gamla er også et sted som har mye bra innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...