krii3 Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Hallo! Jeg og min kjæreste har tenkt oss en tur til Karibien i sommer, om pengene rekker til. Men vi har ikke peiling på hvor! Det er så mye flotte steder. Vi ønsker oss gjerne et sted ved stranden hvor vi bare kan slappe av og ligge på stranda hele dagen, og heller ta en shoppingtur av og til. Noen som har noe tips til hvor vi kan dra, og ikke minst BESTILLE fra? Del gjerne deres minner/erfaringer fra turer dere har vært på! Tusen takk for svar, på forhånd.
caroprins Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg elsker Aruba. Før hadde Ving direkte Charter men nå kan de fikse flybilletter om man vil. Ellers så kan man dra via Amsterdam eller ta fly til Fort Lauderdale og fly derfra til Aruba. Aruba er dyrt- norske priser, men et hotell som er billigere enn mange andre men allikevel helt okei er The Mill. Har selv bodd på dette hotellet I 14 dager og bor gjerne her igjen. En leilighet her har fullt utstyrt kjøkken og det er bare en liten busstur til et stort supermarked. Så da kan man handle og ordne seg selv med mat. Men enkle måltider rundt forbi som hamburgere og slikt er helt innafor prismessig. Grunnen til at det er rimeligere enn de andre hotellene i samme området er at det ikke ligger direkte på stranden men på andre siden av veien. Det tar noen få minutter og komme seg til stranden og hotellet har egen avdeling der med gratis solsenger. På Aruba er det rent og pent. Nesten ikke arbeidsløshet eller kriminalitet. Hyggelige folk som snakker engelsk. God mat og man kan trygt drikke vann fra springen. Fantastisk stabilt Vær året rundt og nydelige strender. Dessuten er det trygt å bevege seg rundt både til fots, pr buss og taxi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå