AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Jeg visste ikke om dette før ganske nylig. Det vil si jeg har aldri tenkt på dette som noe som var vanlig å gjøre, men etter lyset gikk opp for meg skjønner jeg jo at dette er nokså viktig. Problemet er bare at jeg er fullstendig blond når det kommer til bil. Jeg ser på dekkene til andre biler at det er lett å se hvor det skal strammes, men på mine dekk er det ingen slike "skruplasser". Er ingen plasser det er mulig å komme til med en hjulnøkkel. Hvordan skal jeg etterstramme dekkene mine? Har en VW Polo 97-modell. Anonymous poster hash: c5c39...228
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Hva slags felg har du? Kapsel? Jeg tror det. Kjøpte bruktbil for et par år siden. Har egentlig bare brydd meg om selve gummidekkene og lufttrykk. Plutselig tenker jeg på denne etterstramminga hele tiden!! Gidder liksom ikke dra på verksted pga dette. Har lyst å klare det selv, men ser heller dårlig ut. Anonymous poster hash: c5c39...228
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Når du ikke har etterstrammet nå, så glem det inntil sommerdekkene skal på. Da får du den som skifter for deg til å vise deg hvordan det gjøres. Du skalmkjøre en liten strekning, 10 - 20 km og etterstramme. Hilsen en annen blondine som har spurt verkstedsgutta.Anonymous poster hash: f039d...af9
Maximillian Cohen Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Du har mest sannsynlig en eller annen variant av et deksel/hjulkapsel som skjuler boltene/mutterne. Dette dekselet er igjen mest sannsynlig av plast, så det skulle ikke være så vanskelig å finne ut hva som er deksel og hva som er felg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå