~Viva~ Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 Når jeg dunker eller slår meg resulterer det uten unntak i at jeg der jeg har slått meg får hovne områder som ikke er ømme, men klør fælt. Det er nesten som myggstikk, bare større og noen ganger kommer det masse små prikker istedenfor en stor "klump". Trenger ikke slå meg spesielt hardt heller, idag spilte vi volleyball og nå klør jeg på begge armene. Er ikke noen stor plage for meg dette her, men jeg lurer jo litt på hvorfor det skjer og eventuelt om noe kan gjøres med det. Takknemlig om noen kan være til hjelp.
Gjest kattepus i.il Skrevet 11. august 2004 #2 Skrevet 11. august 2004 Vet ikke helt om det blir det samme, men jeg har følsom hud. Hvis jeg skraper/risper meg, så får jeg en tykk hvit "pløse" der hvor det var. Huden hovner liksom opp istenden for at det vises bare et risp eller ikke noe. Da jeg reiv av et plaster her om dagen, fikk jeg skikkelig vondt. Noe av huden fulgte med, og det brant no aldeles for jævli* . Fikk også masse masse hvite blemmer/snå klumper tett i tett der plasteret hadde sittet. Måtte avkjøle med vann, og så smørre på xylocain for å lindre. Hvis jeg klør et sted og klør meg, får jeg hovne striper etter neglene, og så kommer det liksom blemmer/klumper. Jeg antar at jeg har følsom hud. At det er derfor, for jeg har ikke sett det samme på andre. Men ved vanlige dunk, så er det blåmerke som er det vanlige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå