AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Jeg har to barn fra før..alltid blitt lett gravid. Det siste halve året har jeg spottet ca 5 dager før mens. Har alltid hatt veldig punktlig syklus. Sist periode startet spottinga 13 jan og mens ca 5 dager senere. I desember startet spottinga ca 15 og mens den 20. Så etter min beregning skulle jeg ca den 11 ha begynt spottinga.. har i dag hatt ørlite rosa farge i utfloden ved et par anledninger. Jeg er trøtt, kvalm, treg mage/luft og tar lett til tårene, samt tisser ofte. De andre gangene har jeg veldig tydelig kjent når jeg er gravid..har ikke de samme symptomene nå. Men kan jeg likevel være gravid...? Anonymous poster hash: 34383...8ab
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Det er da ingen her på KG som vet om du er gravid eller ikke? Skjønner inne hvorfor alle spør om det, ta en test! Har man sex kan man bli gravid.Anonymous poster hash: e012e...207 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Fordi dersom man prøver, så lurer man alltid på om man kan være det..og fint å ha en plass å kunne dele tanker, og erfaringer. Har ingen test her hjemme nå, og sitter å lurer..derfor spør jeg om andres erfaringer. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du gidder å svare når du ikke har noe hyggelig å siAnonymous poster hash: 34383...8ab
nyher Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Har du hatt sex så kan du selvfølgelig være gravid. Det er da INGEN her inne som kan svare på om du er gravid. Andres erfaringer? Ta en forbanna test!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå