AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Er det noen her som har prøvd både vanlige blendere(ikke de aller billigste elelr dårlig modell) mot Nutribullet? Hva vil dere si er forskjellen? Anonymous poster hash: 05f6e...bf3
Sool Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Har en nuteibullett og er veldig fornøyd! mine tidligere blendere har jeg aldri hvert fornøyd med. Jeg foretrekker min juice klumpfri. Å dette klarer nuteibullett utmerket. Knuser alt ! Du får virkelig frem alle mineralene å vitaminene Ulempen er at den bråker. Kanskje det gjelder bare meg, men jeg bruker ørepropper Lager egentlig ganske mye i den. Supper, sauser, sorbet etc. Er kjempefornøyd ! Jeg er kresen spesielt på smoothie/juice. Det skal være knust til den minste del. Hater fruktkjøtt å biter av nøtter etc. Så da var dette løsningen Har hatt den i 2 år og den er fortsatt like bra. Men dette er min erfaring da. Men selvfølgelig hadde ikke sagt neitakk til en vitamix. De blenderne er jo suverene. Men koster 6-8000 litt dyrt for min del. Endret 13. februar 2015 av Sool 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Oi, noen som er lurt av TVshopAnonymous poster hash: 5e3bf...d29 5
Pringle Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Vet ikke om jeg er i målgruppen for å svare, men kanskje det er til litt hjelp likevel... Jeg har en Nutribullet og en Bodum stavmikser. Stavmikseren moser bare det som allerede er helt mykt, sånn som cottage cheese, egg, kokte grønnsaker. Nutribulleten er uunnværlig for å lage smoothies. Hehe, jeg kjøpte min Nutribullet fra TV-shop, men jeg kjøpte ikke det der "nutrient extractor"-greiene Den er en smoothie-maskin, helt enkelt.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Har en nuteibullett og er veldig fornøyd! mine tidligere blendere har jeg aldri hvert fornøyd med. Jeg foretrekker min juice klumpfri. Å dette klarer nuteibullett utmerket. Knuser alt ! Du får virkelig frem alle mineralene å vitaminene Ulempen er at den bråker. Kanskje det gjelder bare meg, men jeg bruker ørepropper Lager egentlig ganske mye i den. Supper, sauser, sorbet etc. Er kjempefornøyd ! Jeg er kresen spesielt på smoothie/juice. Det skal være knust til den minste del. Hater fruktkjøtt å biter av nøtter etc. Så da var dette løsningen Har hatt den i 2 år og den er fortsatt like bra. Men dette er min erfaring da. Men selvfølgelig hadde ikke sagt neitakk til en vitamix. De blenderne er jo suverene. Men koster 6-8000 litt dyrt for min del. Man trenger da ikke noe maskin for å "få frem vitaminer og mineraler"! De er jo råvarene fra før av! Og kroppen tar det opp uansett. Fordøyelse er en fin bil... Nutribullet blir solgt ved hjelp av en rekke uriktige påstander (som bl.a. at den får frem alle næringsstoffene) på samme måte som doodlehunder og ræl fra Nytt&Nyttig katalogen. Anonymous poster hash: 5ee6f...f86 6
daemonia Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Hvis det høres for godt ut til å være sant så er det gjerne det. Jeg ler meg skakk over TV Shop reklamer. Det er helt vilt hva de får seg til å si for å selge ting. Den er nok ikke så mye bedre enn andre ting. Får det kanskje most fortere men jeg hadde tatt det meste de sier der med en god klype salt...
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er strålende fornøyd med min. Fløyelsmyk smoothie, blir veldig lite oppvask, og den opp asken som blir redet veldig lett å vaske opp for hånd. Ville ikke byttet den med smoothiemaskin for alt i verden Men jeg får nok ikke i meg noe mer vitaminer enn med en hvilken som helst annen maskin.Anonymous poster hash: 7c384...673 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Hvis det høres for godt ut til å være sant så er det gjerne det. Jeg ler meg skakk over TV Shop reklamer. Det er helt vilt hva de får seg til å si for å selge ting. Den er nok ikke så mye bedre enn andre ting. Får det kanskje most fortere men jeg hadde tatt det meste de sier der med en god klype salt... Den er faktisk veldig mye bedre enn alle jeg har prøvd,Anonymous poster hash: 7c384...673
daemonia Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Den er faktisk veldig mye bedre enn alle jeg har prøvd,Anonymous poster hash: 7c384...673 Fordi den er kraftigere da? Ikke fordi alt blir så mye bedre og sunnere som de påstår i reklamene? 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #10 Skrevet 14. april 2016 Knuser den is også? Anonymkode: 67696...b79
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #11 Skrevet 3. juli 2019 Jeg har en nutribullet Pro 900. Den skulle være så fantastisk. Er godt over året siden den ble kjøpt, men nå ryker den ut! 1. Man må være jævlig sterk i klypa for å klare å få den opp etter blending. Når selv ikke mannen klarer det, da er det noe feil et sted. Og nei, den er ikke skrudd så hardt igjen. 2. Den takler ikke seige dadler og alt man måtte ønske. Må ha store mengder væske i før at den skal klare å gå rundt. 3. Den skremmer naboen langt fan borti gata med sitt ekstremt høye lydnivå! 4. Knivene bøyer seg av ingenting. Ikke kast bort pengene på denne testvinneren, det er mitt råd! Anonymkode: 39084...d83
enkefru Skrevet 3. juli 2019 #12 Skrevet 3. juli 2019 Har en kraftig blender fra ... wilfa? Er veldig fornøyd med den, knuser og "blender" alt uten problem. Veldig stor kolbe (mugge) på den da. Tenker at Nutribulleten er nettere å ha på benken og kanskje også å ta med seg kolben om en er "i farta"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå