AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg ser ut til å reagere på ørret og laks, føler alle ser rart på meg når jeg sier det. Finnes det andre, eller er det bare meg? Bli oppblåst, får smerter og trykk overst i magen og føler jeg må trekke pusten en ekstra gang når jeg står oppreist og må bøye meg. Er dette egentlig mulig?Anonymous poster hash: 67b35...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Del Skrevet 12. februar 2015 Tror nok ikke det er fisken du reagerer på, heller tilbehøret som må være med. Hva om du spiser ren fisk? Altså, kun spiser laks og ingenting annet? Anonymous poster hash: 79dfe...6f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Del Skrevet 12. februar 2015 Tror nok ikke det er fisken du reagerer på, heller tilbehøret som må være med. Hva om du spiser ren fisk? Altså, kun spiser laks og ingenting annet?Anonymous poster hash: 79dfe...6f1 Det kan jo være, men jeg spiser både poteter, gulerøter og smeltet smør til vanlig også med med feks torsk som jeg ikke reagerer på. Det har faktisk skjedd en gang før da jeg bare tok en laksebit på jobb og ingenting annet. Anonymous poster hash: 67b35...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg har faktisk en bestemor som reagerer akkurat likt på laks og ørret. Hun liker det, men har sluttet helt å spise det pga nettopp hvordan hun blir når hun spiser det. Så man kan reagere på det ja. Anonymous poster hash: 6976b...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemini7 Skrevet 12. februar 2015 #5 Del Skrevet 12. februar 2015 http://www.allergiviten.no/index.asp?G=1645&ID=5474 bare google allergi mot laks så finner du ut at det går an.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg får hodepine av laks og ørret noen ganger, men vet ikke hva det skyldes. Tror det kan ha noe med hvor fersk den er. Anonymous poster hash: 61191...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. februar 2015 #7 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg vil tro det er fullt mulig å reagere på bare laks og ørret. Har ei datter som er allergisk mot torsk (heftig utslag på prikktest), men all annen fisk tåler hun.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå