Gjest agurk Skrevet 10. august 2004 #1 Del Skrevet 10. august 2004 Lillemann på tre har nå bestemt seg for å ikke bruke bleie. Tissingen går veldig fint. Går på do og har ikke hatt noen uhel. Værre er det med bæsjingen. Nå er han ute og leker sammen med mannen min. Plutselig kom han inn med bæsj ned på knærne. jeg har bæsja jeg... Joda, kan mannen min fortelle, han bæsja i hagen til naboen! Han hadde styrt med noe annet og plutselig forteller lillemann at han har bæsja Så nå er mannen ute og plukker opp bæsj i naboen sin hage :oops: Glad vi skal flytte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. august 2004 #2 Del Skrevet 10. august 2004 ingen som sier nei takk til litt gjødsel vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. august 2004 #3 Del Skrevet 10. august 2004 æsj, jo jeg hadde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 10. august 2004 #4 Del Skrevet 10. august 2004 hehe fort gjort naboen vår har kuer, for noen år tilbake greide minst en av dem å rømme.... la igjen spor etter besøke sitt hos oss gjore den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 10. august 2004 #5 Del Skrevet 10. august 2004 Vår lille gutt (2,5) har også sluttet med bleier i sommer. Da vi var i danmark på ferie var han så flink og sa fra. Men mens han var mitt i lekinga hadde han funnet ut at han måtte bæsje så da hadde han dratt ned buksa og bæsja på lekepalssen, Også litt flaut... :oops: Det er jo en periode som alle barn går igjennom da så naboene har sikkert forståelse for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 10. august 2004 #6 Del Skrevet 10. august 2004 Bra det ikke bare er min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 10. august 2004 #7 Del Skrevet 10. august 2004 En av ungene jeg passer bæsja også på lekeplassen. Det var rett etter at jeg hadde kommet hit og alt var nytt og ukjent for meg. Det verste var kanskje at vi hadde gått til lekeplassen, kanskje ti minutter unna. Jeg lekte med guttene, og snudde meg bort et halvt minutt. På den tiden hadde hun rukket å dra buksa ned på knærne og bæsje i den! Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, amerikanere har jo et rart forhold til nakenhet, selv når det gjelder små barn, så jeg bare tok på henne buksa igjen (var ikke noe sted å gjøre av bæsjen) også gikk vi hjem så fort vi kunne Bra det ikke var fler der, for det var litt flaut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #8 Del Skrevet 11. august 2004 Det er jo litt morsomt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #9 Del Skrevet 11. august 2004 Nabojenta satt jeg og bæsjet på trapolinen vår her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #10 Del Skrevet 11. august 2004 Hehe, enkelte ganger kan man vel si at det er en befrielse at de har bleie på stumpen sin :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå