AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Er det så bra som reklamen sier? Er de like gode etter måneders bruk? Jeg tenker knivene blir sløve etter flere mnd bruk og at man må bruke mer kraft etterhvert? Anonymous poster hash: 787fc...0c1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har en sånn, som står pent stablet langt oppå en hylle og samler støv. Fullstendig bortkastede penger. Den takler overhodet ikke harde grønnsaker som poteter og kålrabi. Og selve kutteflaten er så liten at paprika og slikt må skjæres i mindre biter før de får plass på den... Tomater må skjæres i skiver om du vil ha terninger, og også de må skjæres til om de er for store til kutteplaten. Paprika må også legges "rett vei"; ellers klarer den ikke skjære gjennom det tydeligvis voldsomt tøffe skallet... Det tar mye kortere tid å finne fram fjøl og kniv, og kutte for hånd, enn å finne frem denne dingsen og så måtte stå og tilpasse grønnsaker for å få dem til å passe. Anonymous poster hash: 06ad6...545 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Hadde den som ble solgt før. Den er større og rund. Anbefales ikke. Slitsom å vaske og blir mye rot. Anonymous poster hash: 2f1e1...419
Fridus Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Jeg fikk en sånn en til jul i fjor av foreldrene mine. Det er som det blir sagt i de andre svarene her, den står og samler støv i kjøkkenskapet. Det eneste jeg fått den til å kutte nogenlunde tilfredsstillende er sopp. Anbefales absolutt ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Her har vi brukt opp noen av delene. Ikke av beste kvalitet. Tålte ikke tynne skiver med løk, som skulle i små terninger. Det eneste jeg bruker nå er løkring deleren. Brukt i dag for å ha løk på pizza. Anonymous poster hash: 08bf9...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå