AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Jeg tåler dessverre ikke sterkt parfymerte produkter, men jeg skulle så gjerne hatt en "blå" shampo - sånn som minsker gulskjær i håret - men den kan ikke lukte sterkt. Noen som vet om en slik shampo uten sterk parymelukt? Jeg tåler ikke blåshampo fra Joico, L'oreal, Matrix. Lush, Tigi eller Purology - dessverre. Anonymous poster hash: 29b37...94e
mereo Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Lilla mener du vel, hva med denne Caviar Anti-Aging Brightening Blonde Shampoo? Vet ikke hvordan den er på parfyme desverre, kan hende det blir vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Lush sin lillasjampo er helt fantastisk! Mild og svært effektiv! Anonymous poster hash: 103f1...24b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Lush sin lillasjampo er helt fantastisk! Mild og svært effektiv!Anonymous poster hash: 103f1...24b Les posten, da! Anonymous poster hash: 32869...c64
Gjest Maylin Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Jeg bruker "Redken Silver Charge". Den er veldig god og lukter ingenting. Den er i grunnen laget for menn, men fikk den anbefalt av frisøren, og hår er jo hår 1
Persephone Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Jeg bruker "Redken Silver Charge". Den er veldig god og lukter ingenting. Den er i grunnen laget for menn, men fikk den anbefalt av frisøren, og hår er jo hår Og mann er mann
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har Fudge sin og den fungerer veldig bra for meg. Den lukter mye mindre enn i de andre shampoene mine, men den lukter noe. Om det var forståelig:P Anonymous poster hash: 299cf...a45
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Bare sniker inn et sånt halvrelatert spørsmål: Hvorfor vil dere blondiner ta bort gulskjæret fra håret? Ser mange blondiner løper rundt med lilla-ish hår. Og det ser jo helt merkelig ut. Ville da heller hatt gyllent hår enn nesten grålig/lilla. Anonymous poster hash: 989ab...607
Kaffejenta30 Skrevet 18. februar 2015 #9 Skrevet 18. februar 2015 I dette tilfellet ville jeg faktisk ha tatt turen til en frisørsalong og kjøpt den første der etter å ha luktet på de ulike. Så kan du eventuelt handle på nett senere.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #10 Skrevet 18. februar 2015 Bare sniker inn et sånt halvrelatert spørsmål: Hvorfor vil dere blondiner ta bort gulskjæret fra håret? Ser mange blondiner løper rundt med lilla-ish hår. Og det ser jo helt merkelig ut. Ville da heller hatt gyllent hår enn nesten grålig/lilla. Anonymous poster hash: 989ab...607 Har ikke noe i mot en gyllen blondfarge, men jeg kler det overhode ikke. Blir fullstendig kræsj mot hudtonen min. Er naturlig lys,kald blond, så sikkert derfor. Om jeg har lillaskjær etter shampoen er det rett og slett latskap fra min side. Bruker heller shampoen 10 min en gang i uken enn 2 min annenhver dag:P Anonymous poster hash: 299cf...a45
mereo Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Bare sniker inn et sånt halvrelatert spørsmål: Hvorfor vil dere blondiner ta bort gulskjæret fra håret? Ser mange blondiner løper rundt med lilla-ish hår. Og det ser jo helt merkelig ut. Ville da heller hatt gyllent hår enn nesten grålig/lilla. Anonymous poster hash: 989ab...607 Har til gode å oppleve lillaskjær i håret mitt. Det tyder vel mer på at folk kanskje bruker det for ofte og ikke er flinke nok til å skylle det ut. Jeg ungår gulskjæret/gyllen farge - fordi jeg har så mye rødt i ansiktet at dersom jeg har gyllenthår pga rødpigmentene jeg allerede har i håret så ser jeg ut som en tomat! Det er en smaks sak selfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 TS her: Tusen takk for alle tips! Jeg har faktisk tatt runden og luktet i frisørsalong, men alt jeg fant av shampo luktet veldig sterkt for min nese. Heldigvis ble jeg tipset om Shikai Color Reflect, Platinum Shampo fra Iherb. Den lukter veldig lite, den er riktignok ikke blålilla - mer lyselilla i fargen - så jeg er spent på effekten. Har akkurat begynt å bruke den så det er litt for tidlig å si om den er bra. Jeg krysser fingrene for det Anonymous poster hash: 21215...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå