Nikoline123 Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Hei jeg og en venninne skal på ferie til New York september 2015. Har noen et tips til hva man kan gjøre der? Og vi drar dit for å shoppe så har noen tips til hva som er billig der? Vi tenkte å shoppe mye og begynnte å spare for ganske lenge siden. Vi har også med oss en jente på 6 år, så hva kan man gjøre med barn i New York? <3 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Hadde tenkt å foreslå å gå ut på en fancy nattklubb, men det blir jo litt vanskelig med barn? Anonymous poster hash: 11fea...eac
Nikoline123 Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2015 Nei, det hadde vel ikke gått..
caroprins Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er ikke noe glad i å shoppe så det skal jeg ikke si så mye om bortsett fra at såvidt jeg husker så ligger det mange butikker på 5 aveny. Hvis dere ønsker å se litt mer av byen så vil jeg anbefale å bli med på en heldags omvisningstur med buss og guide. Det er en fin tur som inkluderer både buss rundt forbi, lunsj i little Italy, tur på Hudson river og besøk i Top of the rock Observation deck. Da får dere sett mye av byen på en dag. Ellers så vil jeg anbefale å besøke butikken Toys Roys på Times Square. Stor leketøysforretning med eget pariserhjul inne. Sjekk ut om det går noen show/ musicals som er beregnet for barn. Da kan man jo ta en tur og se på det. Om dere vil ha et artig og barnevennlig restaurant så vil jeg anbefale Rainforrest cafe. Og ta en kjøretur med hestevogn i Central Park. 1
Nikoline123 Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2015 Ja det hørtes fint ut takk for svar 👍
caroprins Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 http://www.ticketservice.no/ts/ground_arrangement/cgi-bin/show_ground_arrangements.cgi?combo_id=5&adults=1&dh_dest_id=131001&ga_category=sightseeing&bbcam=adwds&bbkid=DAYSQ+DESTQ+NYC+visit+new+york&x Her er en god oversikt over aktivitetsmuligheter i byen. Selv kjøpte jeg den heldagstur en via denne siden hjemmefra og skrev da bare ut en bekreftelse hjemme som jeg byttet inn i billettene der som turen startet.
caroprins Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 http://www.rainforestcafe.com/ Se her. Var selv på denne restauranten i London med 2 barnebarn og de syntes det var gøy. Adressene i New York finner du på denne linken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå