magnhild Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 Hvor mye måtte dere betale i porto? Synes prisen ble litt høy, men den er vel kanskje så høy? Vil jo at den skal komme frem da... Jeg fikk oppgitt at den lå på 189 dollar...
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Å sende fra USA kommer ann på hvem man sender med og hvor mye det veier... Store og tunge ting koster nok ekstra mye. Pluss, man betaler for "handling", dvs. innpakning og transport dit den skal sendes fra og slikt.
Måne Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 Hei! Jeg fikk min kjole fra bridesave i mai. Jeg er kjempefornøyd med både service og transport. Den ble levert på døra og jeg fikk tilsendt et tracking nummer så jeg kunne følge med på hvor den befant seg. Jeg betalte 180 dollar i transport. Ja, litt dyrt, men sluttsummen ble bare 6000,- for alt og det er under halv pris av i Norge. Så jeg er kjempefornøyd :-) . Egentlig skulle det komme toll og moms i tillegg, men den regninga dukka aldri opp... Gjør ingenting det :-)
Gjest Odense Skrevet 10. august 2004 #4 Skrevet 10. august 2004 Hei! Jeg fikk min kjole fra bridesave i mai. Jeg er kjempefornøyd med både service og transport. Den ble levert på døra og jeg fikk tilsendt et tracking nummer så jeg kunne følge med på hvor den befant seg. Jeg betalte 180 dollar i transport. Ja, litt dyrt, men sluttsummen ble bare 6000,- for alt og det er under halv pris av i Norge. Så jeg er kjempefornøyd :-) . Egentlig skulle det komme toll og moms i tillegg, men den regninga dukka aldri opp... Gjør ingenting det :-) Hva slags kjole kjøpte du da?? Nysgjerrig....
Måne Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=12808 Det er denne. Jeg fikk både kjole, jakke og transport for 6000,- Er kjempeglad. Kjolen er penere i virkligheten syns jeg. Skal bruke den uten stropper...
-ida- Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 Jeg betalte også rundt 1000 kroner i porto men sparte allikevel over 6000 på kjolen min. Synes ikke det var så mye jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå