Gå til innhold

Er det mange jenter som ikke drikker på universitetet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som har andre interesser enn klær og sminke? Bare spør, ettersom jeg er lei av at jeg hele tiden tar jenter for å se på meg ofte i klasserommet, de er enten oversminket, fester hver uke eller spiser sjokolade eller drittmat på skolen. Hvorfor tror disse at jeg ville passet med dem, jeg som er stikk motsatt og tar mer vare på meg selv? Kan de ikke se på andre istedenfor? Mvh en introvert (men utadvendt blant mennesker), idrettsfreak og som aldri har holdt rundt en jente før, men pga jeg forandret utseendet har attraktiviteten økt. Har forresten ganske like trekk som Ødegaard som jenter visstnok mener er kjekk, så jeg kan vel stille meg høye krav da?

Er ikke meningen å virke selvgod, men jeg begynner å bli smådesperat. Forventer mange sure svar nå, men håper på noen svar på emnetittelen også!

Anonymous poster hash: 09cac...eb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beggers cant be choosers.

Anonymous poster hash: c4234...dfd

• Liker 3
Skrevet

Du har en tvetydig overskrift. Mener du egentlig "Er det mange jenter på universitetet som ikke drikker?"

Anonymous poster hash: a48fb...dd0
Skrevet

Utifra det du beskriver virker du littegrann selvgod, kanskje heller litt forhåndsdømmende. Tror du virkelig bare det finnes sånne jenter på universitetet? Så klart gjør det ikke det. Men jeg tror noe av problemet at du ikke tillater deg å bli kjent med noen før du dømmer. Feks. dette med at "de spiser sjokolade og drittmat" på skolen. Har du da observert disse jentene over lang tid og registrert at de hele tiden spiser drittmat? Hvor tar du det fra? Kanskje er det en eller annen gang de spiser litt sjokolade, men det betyr ikke at det sier alt om livsstilen deres?

En annen ting er at du tror du kan stille høye krav grunnet utseendet ditt, og det er noe som gjør deg uattraktiv i mine øyner. Jeg liker menn som heller stiller høye krav på bakgrunn av andre ting, som personlighet og verdier, og ikke utseendet.

• Liker 2
Skrevet

Jenter som ikke drikker finnes jo, men som med ellers i samfunnet er avholdsfolk i mindretall.

At de ser på deg betyr heller ikke noe mer enn at ..vel, de ser på deg. Kan være mange grunner til det!

Når det kommer til hvor høye krav du kan stille, så må du nesten finne ut av det selv, men min erfaring er at et pent ytre ikke hjelper en døyt om man har et elendig indre.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje på de humanistiske fakultetene.

Anonymous poster hash: 95c94...da5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...