AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Er lei av å alltid utsette meg for feil menn. Ender for ofte opp med playere. Hva gjør jeg feil som tiltrekker meg playere gang på gang? De må alltid jobbe i begynnelsen men når jeg endelig åpner meg for de så stikker de. Merker jeg blir mer og mer skeptisk til menn og blir mer og mer lukka. Og det hjelper jo i hvert fall ikke. Og hver gang jeg tror jeg har funnet en seriøs mann så viser det seg at han ikke vil forplikte seg han heller. Anonymous poster hash: c2afd...643 3
Nettinettet Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Er lei av å alltid utsette meg for feil menn. Ender for ofte opp med playere. Hva gjør jeg feil som tiltrekker meg playere gang på gang? De må alltid jobbe i begynnelsen men når jeg endelig åpner meg for de så stikker de. Merker jeg blir mer og mer skeptisk til menn og blir mer og mer lukka. Og det hjelper jo i hvert fall ikke. Og hver gang jeg tror jeg har funnet en seriøs mann så viser det seg at han ikke vil forplikte seg han heller.Anonymous poster hash: c2afd...643 Sikker på at du utsetter deg for feil menn? Kanskje du gjør noe som skremmer dem, eller at det er noe du gjør som får dem til å ikke se verdien i deg? 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Det er akkurat det jeg prøver å finne ut av. Jeg tror kanskje jeg er for snill. Jeg stiller få krav. Noe jeg gjør generelt her i livet da jeg er for easy going. Jeg er alltid blid og grei og godtar nok alt for mye. Kan vel kanskje virke litt blasert også selv om jeg ikke er det. Jeg er veldig sensitiv og følsom med litt vel mye empati. Så kanskje jeg er for enkel? Anonymous poster hash: c2afd...643
Nettinettet Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Det er akkurat det jeg prøver å finne ut av. Jeg tror kanskje jeg er for snill. Jeg stiller få krav. Noe jeg gjør generelt her i livet da jeg er for easy going. Jeg er alltid blid og grei og godtar nok alt for mye. Kan vel kanskje virke litt blasert også selv om jeg ikke er det. Jeg er veldig sensitiv og følsom med litt vel mye empati. Så kanskje jeg er for enkel?Anonymous poster hash: c2afd...643 Enkel, tja.. men at du blir litt kjedelig i lengden kanskje, eller at de ikke ser verdien i deg fordi du hele tiden vil gjøre det de vil? Noen er f.eks alltid tilgjenngelig fordi de vil vise at de setter pris på å være med personen og prioriterer personen, men når man ikke kjenner noen kan man ofte tenke -har hun ikke et eget liv? Har hun ikke interesser og venner som hun vil bruke tid på også? Å være enkel å ha med å gjøre er jo noe man setter pris på, men å være enkel betyr ikke at man hele tiden skal gjøre det den andre vil. Man er bare ukomlisert og lager ikke noe styr av noe.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Jeg er nok veldig tilgjengelig men jeg har jo mine greier som jeg gjør. Jeg har mitt eget liv men jeg er nok litt tilbøyelig for å gjøre hans ting også uten å kreve at han involverer seg i mine ting. Jeg skaper sjeldent konflikter. Ikke min greie. De burde jo sette pris på slikt? Han ene påstår forresten at han ble skremt bort fordi han mente han ikke var bra nok. Det er jo ren bull shit spør du meg. Anonymous poster hash: c2afd...643
Nettinettet Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Jeg er nok veldig tilgjengelig men jeg har jo mine greier som jeg gjør. Jeg har mitt eget liv men jeg er nok litt tilbøyelig for å gjøre hans ting også uten å kreve at han involverer seg i mine ting. Jeg skaper sjeldent konflikter. Ikke min greie. De burde jo sette pris på slikt? Han ene påstår forresten at han ble skremt bort fordi han mente han ikke var bra nok. Det er jo ren bull shit spør du meg.Anonymous poster hash: c2afd...643 Kanskje han ikke var det. At du velger menn som egentlig ikke har det like bra med seg selv som du har, og dermed får du dem til å føle seg dritt sammen med deg? Altså ikke noe du gjør, men de føler det slik selv fordi de har dårlig selvbilde. Menn som ikke har det bra med seg selv liker også ofte dramadamer fordi da får de bekreftelse på at de er bra nok.. På samme måte som dramadamer er sånn fordi de trenger bekreftelse på at fyren ikke vil stikke.. Litt vanskelig å konkretisere noe med så lite info så dette blir bare synsing fra min side..
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Er lei av å alltid utsette meg for feil menn. Ender for ofte opp med playere. Hva gjør jeg feil som tiltrekker meg playere gang på gang? De må alltid jobbe i begynnelsen men når jeg endelig åpner meg for de så stikker de. Merker jeg blir mer og mer skeptisk til menn og blir mer og mer lukka. Og det hjelper jo i hvert fall ikke. Og hver gang jeg tror jeg har funnet en seriøs mann så viser det seg at han ikke vil forplikte seg han heller.Anonymous poster hash: c2afd...643 Hvis du faller for playere, velger du for populære menn, over ditt nivå. De har mange tilbud, derfor kan de være playere. Anonymous poster hash: f7d49...fc9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Kanskje han ikke var det. At du velger menn som egentlig ikke har det like bra med seg selv som du har, og dermed får du dem til å føle seg dritt sammen med deg? Altså ikke noe du gjør, men de føler det slik selv fordi de har dårlig selvbilde. Menn som ikke har det bra med seg selv liker også ofte dramadamer fordi da får de bekreftelse på at de er bra nok.. På samme måte som dramadamer er sånn fordi de trenger bekreftelse på at fyren ikke vil stikke.. Litt vanskelig å konkretisere noe med så lite info så dette blir bare synsing fra min side.. Hmm. Noe å tenke på. Forrige eks slet veldig pga alkoholproblemer. Siste date har mange ting som rir han. Han orker ikke forholde seg til verden fortiden. Still meg gjerne spørsmål så skal jeg svare så ærlig som mulig. Det er alltid bra å se på ting med flere øyne. Jeg anser meg selv som ganske reflektert og er heller ikke redd for å dele. Kan jo være til hjelp for flere også. Anonymous poster hash: c2afd...643
Nettinettet Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Hmm. Noe å tenke på. Forrige eks slet veldig pga alkoholproblemer. Siste date har mange ting som rir han. Han orker ikke forholde seg til verden fortiden. Still meg gjerne spørsmål så skal jeg svare så ærlig som mulig. Det er alltid bra å se på ting med flere øyne. Jeg anser meg selv som ganske reflektert og er heller ikke redd for å dele. Kan jo være til hjelp for flere også.Anonymous poster hash: c2afd...643 Jeg tror nok kanskje hovedproblemet er oppdaget og det er at du ikke velger menn som er rett for deg. Jeg tenker at du skal prøve å treffe menn som er litt mer tilfeds med livet slik at du får et litt mer balansert forhold. De vil sette mer pris på deg og ikke være redd for å ikke være bra nok. Du trenger ikke slike prosjekter i livet og fortjener noen du bare kan slappe av og kose deg med
Nettinettet Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Hiv deg ut i datingen igjen og når du møter en du liker, så kan jeg heller følge prosessen litt. Det er den beste måten for å se hva som skjer og hvorfor, og ikke minst gjøre noen justeringer som gir nye resultater
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #11 Skrevet 12. februar 2015 Har møtt en mann. Så vidt. Han er fornøyd med livet og har, som jeg ser det, alt på stell for egen del. Men jeg har vært litt smådust mot han - tror jeg. Har uansett spilt ballen over til hans banedel. Og der ligger ballen veldig stille fortiden selvsabotasje er ikke lurt var vel ikke dust men ikke helt imøtekommende heller. Anonymous poster hash: c2afd...643
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 Se forresten tråden "håp etter ONS". Får ikke lagt inn link. Anonymous poster hash: c2afd...643
Nettinettet Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Nå har jeg lest den andre tråden, og da tenker jeg at du nok har en del ting du bør jobbe med for å få datingen til å gå over i ett forhold. For det første så bør du slutte å bry deg om hva andre måtte mene eller å ta deg selv så selvhøytidelig. Det er mange som tror at menn ikke vil ha noe med en dame å gjøre fordi de har hatt ett ONS, men sannheten er at de ikke vil ha noe med henne å gjøre fordi hun får panikk, lager unnslyldninger, eller viser at hun synes det hele var pinlig. Der har mange noe å lære! Er man med en fyr hjem så vær stolt og fornøyd med det. Du har hatt sex med en herlig fyr... whoohooo!! Takler du det ikke så kan du ikke ha sex før du er i ett forhold. Han her bør du sende en melding til å si at -Sorry for at jeg var så dust etter at jeg jeg var med deg hjem. Jeg fikk rett og slett litt panikk over å ha vært med noen hjem og tok meg selv litt for selvhøytidelig! Men jeg digga deg og tonen vi hadde og håper du kan gi meg en ny sanse? Hva med middag hos meg i morgen? Lover å gjøre det godt igjen f.eks..
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #14 Skrevet 12. februar 2015 Der traff du nok spikeren rett på hodet ja. Jeg er jo litt vel pysete mtp hva andre tror og mener. Jeg tør ikke sende den meldingen der nå men om vi møtes så vil jeg helt klart si det. Han synes det var hyggelig at jeg inviterte han ut på en øl men hadde ikke tid nå. Og han var litt ukonkret når han sa vi kunne snakkes senere. Så nå ligger faktisk ballen hos han. Jeg dævver ikke om han aldri tar kontakt. Jeg er bare nysgjerrig på fyren. Evnt nysgjerrig på om jeg kan huke tak i han. For jakta sin skyld Anonymous poster hash: c2afd...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå