Gå til innhold

Hva er dette, og hvordan kan jeg få det bort? (stekeovn)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en relativt ny stekeovn med pyrolysefunksjon. Selv om jeg har brukt den funksjonen to ganger så langt, forsvinner ikke de svarte merkene på bildet. Hva er det for noe? Er det mulig å få det bort når ikke engang pyrolysefunksjonen tar det?

Anonymous poster hash: 38603...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fastbrent fett skal nå pyrolysefunksjon ta uten problem.

Hvor lenge kjører du pyrolyse når du renser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer nesten på om det er noe belegg som er slitt av? Kjennes liksom jevnt som resten av bunnen, så usikker på om det er fett? Hmmm.

I går kjørte jeg fullt program, går ikke an å kjøre lenger.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sendt en mail med bilde til teknisk support fra leverandør (elelr hva de kaller det hos seg)

Da har du også dokumentasjon fra de dersom dette senere blir en reklamasjonssak.

Jeg gjorde dette på en komfyr engang, og det viste seg å være nyttig.

Det var en slgas flekk som viste seg å være brudd i "varmekabel". Og ettersom jeg hadde forespurt meg på mail hadde jeg garanti etter fristen egentlig var gått ut.

Anonymous poster hash: de333...345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sendt en mail med bilde til teknisk support fra leverandør (elelr hva de kaller det hos seg)

Da har du også dokumentasjon fra de dersom dette senere blir en reklamasjonssak.

Jeg gjorde dette på en komfyr engang, og det viste seg å være nyttig.

Det var en slgas flekk som viste seg å være brudd i "varmekabel". Og ettersom jeg hadde forespurt meg på mail hadde jeg garanti etter fristen egentlig var gått ut.

Anonymous poster hash: de333...345

Å, virkelig? Hm, håper ikke det er noe galt med ovnen... Takk for svar og tips til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siemens. Hvordan det? Er det noen merker som er særlig kjent for slike merker? Hehe.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...