Gå til innhold

Post-wedding-blues

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva nå?

Nå er vi gifte og jeg lider av planleggingsabstinenser! :rolleyes: Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med pynt, gaver, kort, kjole, smykker osv. Blomstene må gå i søpla i dag, og jeg føler jeg bør gjøre det med andakt. :fnise:

Jeg kikket innom Pinterest i dag, og der dukket det opp mange forslag på bryllupskaker, hår og bryllupspynt. Jeg leste med interesse og noterte bak øret. Jeg leser om bryllup her på KG. Men vet ikke helt hvorfor. :ler2: Jeg har jo ingen sterke meninger eller intresse for temaet.

Det værste av alt er at jeg så langt ifra var noen "bridezilla"! For oss var målet å bli gift og ikke selve bryllupet. Jeg har ikke brukt år på å planlegge. Vi hadde ikke noen kompliserte innbydelser, bordkort og menyer eller tema. Vi pyntet selvfølgelig oss selv og lokalet, men det var ikke noe stress eller styr. Alt var litt tilfeldig, meget enkelt og gjort på noen mnd. Men jeg har kost meg med prosessen, det har jeg.

Flere som har hatt abstinenser?

Endret av Miss I.W.
Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Absolutt på motsatt ende av skalaen der. Jeg har heller ikke planlagt over flere år, drømt om bryllup fra jeg var liten osv.

Jeg syns at planleggingen var et ork. Alle beslutningene som måtte tas på løpende bånd :ler: Jeg er så glad for at vi er gift. Vi hadde en veldig fin dag, kunne ikke blitt bedre, men jeg er så glad for at det er over og at det er lenge til jeg må planlegge noe i den skalaen igjen! Måtte planlegge overraskelsesfest for rundt tall for ikke lenge siden, og det satt langt inne.

Så nei, alt med bryllup meldte jeg meg glatt ut av og har kasta alt av bryllupsmagasiner osv :) Det rare er at jeg ellers liker å planlegge, bare ikke bryllup ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...