AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg har utrolig dårlig matlyst for tiden. Jeg kan spise yoghurt naturell med masse bær og litt nøtter, men tenker at det er lurt å blande i litt proteinpulver i denne perioden jeg ikke eier matlyst. Jeg trener ikke voldsomt mye, er langt ifra en bodybuilder, men "vanlig" mosjonist som har bygd littegranne muskler som jeg ikke vil miste. jeg kan godt gå ned noen kg fett, men nå tror jeg at jeg går ned både i muskler og fett. Jeg kan forresten spise litt kornblanding med melk også. Noen som har noen tips til noe proteinpulver jeg kan blande med? Helst uten smak Anonymous poster hash: 99fc6...0bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Del Skrevet 12. februar 2015 Hva med denne? -TS Anonymous poster hash: 99fc6...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Del Skrevet 12. februar 2015 http://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/Proteinpulver/Bake-Protein/Bake-Protein-800g-Proteinfabrikken15937-p0000008024#.VNxkEix0zIU Altså denne :P' -TS Anonymous poster hash: 99fc6...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 12. februar 2015 #4 Del Skrevet 12. februar 2015 Den er vel spesielt beregnet på å blande i bakevarer. Skal du bare ha den i yoghurt kan du vel bruke vanlig proteinpulver. Hvis jeg tenke rett, er det billigere. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80 Denne feks, den er smakløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Del Skrevet 12. februar 2015 Den er vel spesielt beregnet på å blande i bakevarer. Skal du bare ha den i yoghurt kan du vel bruke vanlig proteinpulver. Hvis jeg tenke rett, er det billigere. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80 Denne feks, den er smakløs. TAKK! Denne var jo betraktelig mye billigere også. Tror du at dette er noe jeg kan blande i yogurt med bær og kornblanding/havregrøt? Anonymous poster hash: 99fc6...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #6 Del Skrevet 12. februar 2015 Da er det bestilt! :D Anonymous poster hash: 99fc6...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 12. februar 2015 #7 Del Skrevet 12. februar 2015 TAKK! Denne var jo betraktelig mye billigere også. Tror du at dette er noe jeg kan blande i yogurt med bær og kornblanding/havregrøt? Anonymous poster hash: 99fc6...0bd Klart den kan blandes i yoghurt, men gjør det før du har i kornblanding, slik at du får rørt ut klumper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illywhack Skrevet 12. februar 2015 #8 Del Skrevet 12. februar 2015 Er også supert å lage havregrøt med! Havre, en good dæsj proteinpulver (vanilje er den greieste) og melk! Sunt, og mettende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. februar 2015 #9 Del Skrevet 12. februar 2015 Nå er det vel et poeng for trådstarter at det IKKE skal være mettende, pga dårlig matlyst? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #10 Del Skrevet 12. februar 2015 Nå er det vel et poeng for trådstarter at det IKKE skal være mettende, pga dårlig matlyst? Eller? Dårlig matlyst har jo ikke noe med å ikke ville være mett å gjøre.. Man bare føler seg ikke sulten. Og da bør man spise kaloririkt. Fokuser på å få i deg næringstette matvarer som nøtter, avocado ol. framfor å drikke proteinpulver som har lite kalorier. Er du sulten men ikke orker å spsie er proteinpulver bra da det er mettende og holder deg mett lenge. Anonymous poster hash: cb5cf...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå