Gå til innhold

Bor i hus med 4 leiligheter, bare jeg som gjør noe på fellesareal.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 4 leiligheter i huset jeg bor. Har bodd der siden 1.7.2014. Til nå er det bare jeg som har vasket fellesareal, måkket gårdsplassen og jeg som har kjøpt inn 16 spottepærer og 4 lysrør til fellesareal og byttet de da alle pærene var gått før jul. Jeg er student og lever på studielån, mens de de 3 andre som bor her alle er eldre mennesker med fast jobb. Synes det er fælt at det bare er jeg som gjør noe og jeg har prøvd å banke på dørene deres uten hell, enten har de vært på jobb eller så orker de ikke åpne.

De bor der fast, mens jeg bor der 2 uker i måneden.

Dro bort 8. Desember og måkket hele plassen, kom tilbake 26. Desember og det så ikke ut! Ingen hadde gjort noen ting og det var masse sny som var nesten umulig å måke bort da det hadde vært varierende temperaturer mellom mildvær og frost slik at det var steinhardt under nysnøen og jeg brukte over 4 timer i snøstorm på å få måkket utfor huset. Men det var tydelig at noen var hjemme for vedkommende hadde vasset i snyen til og fra huset.

I desember ble jeg så lei at jeg hengte opp en liste i gangen der det står vasking av fellesareal og snømåkking. Hittill siden 26. Desember er det bare mitt navn som står på listen og jeg har måkket 5 ganger og vasket alle fellesarealene i 3 etasjer 3 ganger. Samt at jeg brukte over 800kr av egne penger på lyspærer til fellesarealene.

Nå begynner det å bli veldig skitten i gangen, men jeg har bestemt meg for å på trass ikke vaske fellesarealene igjen før noen andre gjør det!

Like før jeg begynner å sende regning til dem. Noe tips til hva jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: bc563...714

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi meg tlfnr deres så skal jeg snakke med dem for deg? :fnise:

La nå vær å ta del i fellesarbeidet, da! Kanskje de tar hintet. Så lenge noen gjør det, er det lettere å gi F.

Anonymous poster hash: 5e21b...e32
  • Liker 1
Skrevet