AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Skrevet i dag, 08:12 I november i fjor oppdaget jeg at ene gulvflisen på badet begynte å sprekke, etter 2 uker så ble det plutselig 3 fliser som sprakk. Ringte sjefen til de som satte fliser hos meg, og han sa det nok er bare en skjønnhetsflekk ikke noe mer. Og at jeg skulle ta kontakt nærmere jul. Jeg gjorde det og vi avtalte at vi skulle snakkes på nyåret. Må si at han er helt jævlig å få takk i, skikkelig dårlig service. Etter mye mas og sinne så kom han ene som hadde satt på fliser og byttet de tre flisene ut. Så fikk jeg beskjed at han skulle ringe meg etter en uke. Nå er det gått 4 uker siden han var her og ingen har ringt meg. Jeg har prøvd å ringe sjefen og han sa at flislegeren skulle ta kontakt med meg, men neida. Jeg oppdaget her om dagen at da han var her å byttet flisene så lagde han bulk i en annen flis. Fugen ser helt for jævlig ut, det er så flekkete og stygt. Huset mitt er ikke et år gammelt enda. Mens han var her så fortalte jeg han at jeg ikke er fornøyd med fugen de har brukt, badet ser flekkete ut og mange av mine venner har spurt meg hvorfor det er så flekkete på veggen hos meg. Han var enig i det og sa at det måtte fikses. Jeg tror at han og han andre som la på fliser på badene mine er ferske lærlinger, for de har gjort en veldig dårlig jobb. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Hvordan få dette ut av verden? Jeg er så lei av å ringe og ingenting hjelper. Har ikke mulighet til å dra innom da de stenger før jeg er ferdig på jobb Jeg er så frustrert! Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2
Illuminatum Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Skrevet i dag, 08:12 I november i fjor oppdaget jeg at ene gulvflisen på badet begynte å sprekke, etter 2 uker så ble det plutselig 3 fliser som sprakk. Ringte sjefen til de som satte fliser hos meg, og han sa det nok er bare en skjønnhetsflekk ikke noe mer. Og at jeg skulle ta kontakt nærmere jul. Jeg gjorde det og vi avtalte at vi skulle snakkes på nyåret. Må si at han er helt jævlig å få takk i, skikkelig dårlig service. Etter mye mas og sinne så kom han ene som hadde satt på fliser og byttet de tre flisene ut. Så fikk jeg beskjed at han skulle ringe meg etter en uke. Nå er det gått 4 uker siden han var her og ingen har ringt meg. Jeg har prøvd å ringe sjefen og han sa at flislegeren skulle ta kontakt med meg, men neida. Jeg oppdaget her om dagen at da han var her å byttet flisene så lagde han bulk i en annen flis. Fugen ser helt for jævlig ut, det er så flekkete og stygt. Huset mitt er ikke et år gammelt enda. Mens han var her så fortalte jeg han at jeg ikke er fornøyd med fugen de har brukt, badet ser flekkete ut og mange av mine venner har spurt meg hvorfor det er så flekkete på veggen hos meg. Han var enig i det og sa at det måtte fikses. Jeg tror at han og han andre som la på fliser på badene mine er ferske lærlinger, for de har gjort en veldig dårlig jobb. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Hvordan få dette ut av verden? Jeg er så lei av å ringe og ingenting hjelper. Har ikke mulighet til å dra innom da de stenger før jeg er ferdig på jobb Jeg er så frustrert!Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 Skriv brev hvor du krever det utbedret.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Skriv brev hvor du krever det utbedret. Jeg har allerede skrevet en ikke så hyggelig Mail og sendt til dem. TsAnonymous poster hash: 1e6a5...9d2
Brunhilde Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Skriv et brev (send det gjerne som e-post) med kopi til Forbrukerrådet. Kanskje det vil hjelpe? 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Skriv et brev (send det gjerne som e-post) med kopi til Forbrukerrådet. Kanskje det vil hjelpe? Har sendt Mail til dem imorges og fikk svar istad hvor det sto " jeg sender flislegeren til deg enten mandag elker tirsdag ettermiddag ". Så da venter jeg igjen. Kommer han ikke, så skal jeg plage vettet av dem, tro meg. Har snakket også med Forbrukerrådet, men de kunne ikke hjelpe mye. TsAnonymous poster hash: 1e6a5...9d2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Har du hatt 1årsbefaring? Nei, skal ha det om ikke så lenge. Dere som har svart meg, tusen takk for svar og dere som kun har sett på og ikke svart, dårlig gjort! Det er helt utrolig at en tråd som " Hva syns dere om Lene Orvik sine bein " har fått over 4 sider med diskusjon mens når noen sliter med VIRKELIGE problemer får så vidt noen svar. Jeg ville bare ha råd, kanskje noen har opplevd noe lignende eller kjenner noen som har opplevd noe alla meg... Men dette viste seg å være feil! Så tusen takk skal faen meg ha KÅGE! Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 3
Britt Banditt Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Nei, skal ha det om ikke så lenge. Dere som har svart meg, tusen takk for svar og dere som kun har sett på og ikke svart, dårlig gjort! Det er helt utrolig at en tråd som " Hva syns dere om Lene Orvik sine bein " har fått over 4 sider med diskusjon mens når noen sliter med VIRKELIGE problemer får så vidt noen svar. Jeg ville bare ha råd, kanskje noen har opplevd noe lignende eller kjenner noen som har opplevd noe alla meg... Men dette viste seg å være feil! Så tusen takk skal faen meg ha KÅGE! Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 Ærlig talt. Folk må få kunne lese tråden din, finne ut at de ikke har noen råd, for så å gå ut av tråden igjen. Trådtittelen sier ikke akkurat noe særlig om hva dette handler om. 6
Sen ve ben Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Nei, skal ha det om ikke så lenge. Dere som har svart meg, tusen takk for svar og dere som kun har sett på og ikke svart, dårlig gjort! Det er helt utrolig at en tråd som " Hva syns dere om Lene Orvik sine bein " har fått over 4 sider med diskusjon mens når noen sliter med VIRKELIGE problemer får så vidt noen svar. Jeg ville bare ha råd, kanskje noen har opplevd noe lignende eller kjenner noen som har opplevd noe alla meg... Men dette viste seg å være feil! Så tusen takk skal faen meg ha KÅGE! Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 Kunne ikke vært mer enig, TS! Jeg har dessverre ikke noen råd men håper at det ordner seg for deg. Her er det null verdt å spørre om hjelp, det er som å spørre en murvegg! 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Nei, skal ha det om ikke så lenge. Dere som har svart meg, tusen takk for svar og dere som kun har sett på og ikke svart, dårlig gjort! Det er helt utrolig at en tråd som " Hva syns dere om Lene Orvik sine bein " har fått over 4 sider med diskusjon mens når noen sliter med VIRKELIGE problemer får så vidt noen svar. Jeg ville bare ha råd, kanskje noen har opplevd noe lignende eller kjenner noen som har opplevd noe alla meg... Men dette viste seg å være feil! Så tusen takk skal faen meg ha KÅGE! Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 Jeg er da en av de som du ikke akkurat er så veldig fornøyd med fordi jeg ikke har gitt deg noe råd. Men overskriften din fortalte meg ikke noe om hva dette handlet om og derfor måtte jeg klikke meg inn for og se. Dessverre har jeg ikke kunnskap om dette og kan derfor ikke komme med noen gode tips. Men jeg kan garantere deg om at hvis du har vist samme holdning ovenfor håndtverkeren som du viser oss her inne på KG så skjønner jeg godt at du ikke blir prioritert. Man kommer mye lenger med en saklig, hyggelig og imøtekommende tone. Er man kverulant, spydig, frekk og nedlatende som du er her så stiller man dessverre langt bak i køen når det gjelder hvem som blir prioritert. Anonymous poster hash: 2c5c7...4b9 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Nei, skal ha det om ikke så lenge.Dere som har svart meg, tusen takk for svar og dere som kun har sett på og ikke svart, dårlig gjort! Det er helt utrolig at en tråd som " Hva syns dere om Lene Orvik sine bein " har fått over 4 sider med diskusjon mens når noen sliter med VIRKELIGE problemer får så vidt noen svar. Jeg ville bare ha råd, kanskje noen har opplevd noe lignende eller kjenner noen som har opplevd noe alla meg... Men dette viste seg å være feil! Så tusen takk skal faen meg ha KÅGE!Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 Siden du ønsker at folk skal legge igjen et svar, uansett om man kan svare det eller ikke, så gjør jeg det nå. Fornøyd? Anonymous poster hash: 8bdde...8f0 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #12 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er da en av de som du ikke akkurat er så veldig fornøyd med fordi jeg ikke har gitt deg noe råd. Men overskriften din fortalte meg ikke noe om hva dette handlet om og derfor måtte jeg klikke meg inn for og se. Dessverre har jeg ikke kunnskap om dette og kan derfor ikke komme med noen gode tips. Men jeg kan garantere deg om at hvis du har vist samme holdning ovenfor håndtverkeren som du viser oss her inne på KG så skjønner jeg godt at du ikke blir prioritert. Man kommer mye lenger med en saklig, hyggelig og imøtekommende tone. Er man kverulant, spydig, frekk og nedlatende som du er her så stiller man dessverre langt bak i køen når det gjelder hvem som blir prioritert. Anonymous poster hash: 2c5c7...4b9 Ja, men så fint at du vet så mye om meg utifra en tråd. Du kjenner meg IKKE og jeg har vært hyggelig i mine svar helt til idag. Kanskje ikke så hyggelig idag, men jeg er ihvertfall ærlig. Takk for din henvendelse.Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 1
Sen ve ben Skrevet 13. februar 2015 #13 Skrevet 13. februar 2015 Siden du ønsker at folk skal legge igjen et svar, uansett om man kan svare det eller ikke, så gjør jeg det nå. Fornøyd? Anonymous poster hash: 8bdde...8f0 Gni det inn du. Frekt!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #14 Skrevet 13. februar 2015 Gni det inn du. Frekt! Frekt er det å svare slik TS gjør, når folk ikke har svar å gi. Ja, ja nå har jeg iallefall bidratt med to svar i tråden. Så da må TS bli enda mer fornøyd. Anonymous poster hash: 8bdde...8f0 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #15 Skrevet 13. februar 2015 Nei, skal ha det om ikke så lenge. Dere som har svart meg, tusen takk for svar og dere som kun har sett på og ikke svart, dårlig gjort! Det er helt utrolig at en tråd som " Hva syns dere om Lene Orvik sine bein " har fått over 4 sider med diskusjon mens når noen sliter med VIRKELIGE problemer får så vidt noen svar. Jeg ville bare ha råd, kanskje noen har opplevd noe lignende eller kjenner noen som har opplevd noe alla meg... Men dette viste seg å være feil! Så tusen takk skal faen meg ha KÅGE!Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 Du høres veldig bortskjemt ut, som forlanger å bli behandlet som en dronning. Det er ikke alle som er så heldig å ha eget hus med fliser, og derfor kan ikke svare for det første. For det andre, har du tenkt på hvordan du kommuniserer. Hvis du behandler folk på en utakknemlig, krevende og uhøflig måte å kan du ikke forvente å få god service. Du føler deg så urettferdig behandlet bare fordi det er litt problemer med noen håndverkere. Hallo, de har mye å gjøre og har sikkert mange andre vanskelige kunder. Hvis du henvender deg til dem på en litt høfligere og mer respektfull måte, så er jeg sikker på at du får bedre service. Anonymous poster hash: c18be...19a 1
Gjest Blondie65 Skrevet 13. februar 2015 #17 Skrevet 13. februar 2015 Nei, skal ha det om ikke så lenge. Dere som har svart meg, tusen takk for svar og dere som kun har sett på og ikke svart, dårlig gjort! Det er helt utrolig at en tråd som " Hva syns dere om Lene Orvik sine bein " har fått over 4 sider med diskusjon mens når noen sliter med VIRKELIGE problemer får så vidt noen svar. Jeg ville bare ha råd, kanskje noen har opplevd noe lignende eller kjenner noen som har opplevd noe alla meg... Men dette viste seg å være feil! Så tusen takk skal faen meg ha KÅGE! Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 Og DER mistet jeg all interesse for denne tråden. (Merkelig at du selv har problemer med å nå en rørlegger etter jobb og null forståelse for at KG'ere har fulltidsjobb og familie å ta seg av etter jobb på en fredag.)
Gjest Blondie65 Skrevet 13. februar 2015 #18 Skrevet 13. februar 2015 Og: en hjelpsom tittel - f.eks "Problemer med rørlegger som ikke utbedrer dårlig håndverk" ville gjort at alle de som ikke kan svare hadde latt være å gå inn hit. Grunnen til at "Lene Orviks bein" får så mye relevant trafikk og svar er faktisk en beskrivende tittel - det er en tråd det er heller tvilsomt at jeg hadde gått innpå.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #19 Skrevet 14. februar 2015 Og: en hjelpsom tittel - f.eks "Problemer med rørlegger som ikke utbedrer dårlig håndverk" ville gjort at alle de som ikke kan svare hadde latt være å gå inn hit. Grunnen til at "Lene Orviks bein" får så mye relevant trafikk og svar er faktisk en beskrivende tittel - det er en tråd det er heller tvilsomt at jeg hadde gått innpå. Rørlegger? Du har ikke lest tråden min, har du? Er det mulig? Men kjapp ut med å finne feil hos meg? Men takk dere. Ferdig med denne tråden jeg og å svare på den. Bye!Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 1
Gjest Blondie65 Skrevet 14. februar 2015 #20 Skrevet 14. februar 2015 Rørlegger? Du har ikke lest tråden min, har du? Er det mulig? Men kjapp ut med å finne feil hos meg? Men takk dere. Ferdig med denne tråden jeg og å svare på den. Bye!Anonymous poster hash: 1e6a5...9d2 Å, det skal sikkert stå byggmester, entreprenør eller håndverker istedet. Endrer det på det faktum at du har skrevet en tittel som ikke er klar nok, for deretter å klage på at folk leser, for så å forlate tråden uten å svare? (Jo, jeg har lest hele tråden, og det er slett ikke så uvanlig at en rørlegger også legger flis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå