AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Idag kom det en faktura til meg fra Get i posten. De viser til et brev jeg aldri har mottatt og de mener jeg ikke har levert inn et modem til de. Derfor krever de 1000 kr av meg. Det er over 2 år siden jeg var kunde hos get og jeg mener jeg har levert alt av utstyr til dem. Om så ikke skulle være så finner jeg det utrolig merkelig at de har lov til å sende ut erstatningskrav så lang tid etterpå uten at jeg har hørt noe om dette før. Brevet de sier de skal ha sendt til meg for gebyret kom har jeg aldri mottatt eller. Har dem rett til å kreve erstatning så lang tid i ettertid?Anonymous poster hash: 30fbc...ff7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Der er 1 og 3 års foreldesesfrister når og hvilken lov som gjelder her er umulig å svare deg på på nettet. Ring forbrukerrådet i morgen og be om hjelp der.Anonymous poster hash: ac73a...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå