AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Så JA... du KAN være gravid. Thumbs up for that! Anonymous poster hash: 2311d...db7 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Og poenget ditt er??Anonymous poster hash: 91685...255
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Og poenget ditt er??Anonymous poster hash: 91685...255 At om du har ubeskyttet samleie og spør om du kan være gravid er svaret ja! Anonymous poster hash: 2311d...db7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Jomfruer kan bli gravide Anonymous poster hash: 86ad2...029 2
Gjest Kili Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Så JA... du KAN være gravid. Thumbs up for that!Anonymous poster hash: 2311d...db7 Stakkars alle ikke sterile, damer, som ikke er jomfru! Endret 12. februar 2015 av Kili
Ferny Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Tenker at denne tråden er for å latterliggjøre de som nevner symptomer og lurer på om de er gravide. Altså, jeg skjønner at folk lurer - og at de ønsker å høre andres erfaringer omkring de samme symptomene. Kjedelig at folk skal irritere seg over andre sine spørsmål. Er jo bare å la være å trykke inn på tråden med overskriften "er jeg gravid?" etc. 2
Gjest Kili Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Tenker at denne tråden er for å latterliggjøre de som nevner symptomer og lurer på om de er gravide. Altså, jeg skjønner at folk lurer - og at de ønsker å høre andres erfaringer omkring de samme symptomene. Kjedelig at folk skal irritere seg over andre sine spørsmål. Er jo bare å la være å trykke inn på tråden med overskriften "er jeg gravid?" etc. Det er jo så veldig mange sånne "er jeg gravid?" tråder. Kan de ikke bare ta en test eller gå til legen? Folk på en nettside kan ikke vite om de er gravide akkurat..
Ferny Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Det er jo så veldig mange sånne "er jeg gravid?" tråder. Kan de ikke bare ta en test eller gå til legen? Folk på en nettside kan ikke vite om de er gravide akkurat.. Kanskje det er for tidlig å teste, de frykter falsk negativ, eller bare ikke har en graviditetstest for hånden og brenner etter svar? Selvfølgelig - de kan ikke få sikre svar her på forumet, men det er da alltids noen som deler erfaringer/meninger på en kontruktiv måte. Så hvorfor ikke bare la de kjøre debatt? Er jo fryktelig enkelt å holde seg unna disse trådene om man ønsker. 4
Gjest Kili Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Kanskje det er for tidlig å teste, de frykter falsk negativ, eller bare ikke har en graviditetstest for hånden og brenner etter svar? Selvfølgelig - de kan ikke få sikre svar her på forumet, men det er da alltids noen som deler erfaringer/meninger på en kontruktiv måte. Så hvorfor ikke bare la de kjøre debatt? Er jo fryktelig enkelt å holde seg unna disse trådene om man ønsker. Det skulle i det minste vert en tråd der folk kunne spurt. Ikke mange, om akkurat det samme. Er jo så mange "er jeg blitt gravid" kvinner på kg. Jeg trykker ikke innpå de. Men jeg ser jo en nesten hver gang jeg er her. Skal si folk yngler.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #11 Skrevet 12. februar 2015 Det skulle i det minste vert en tråd der folk kunne spurt. Ikke mange, om akkurat det samme. Er jo så mange "er jeg blitt gravid" kvinner på kg. Jeg trykker ikke innpå de. Men jeg ser jo en nesten hver gang jeg er her. Skal si folk yngler. Du får legge inn forslag under Ris ig Ros om det irriterer deg så.Anonymous poster hash: 17d91...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå