Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nå kommet i kontakt med en klinikk som har ventetid på en måned. Det vil si at om jeg er heldig, kan jeg endelig få operert nesen i mars måned. Eneste hinderet mitt, er at jeg har en eksamen i april.

Selve oppholdet vil ikke ta mye tid fra eksamenslesing, det tar tross alt bare 10 dager. Jeg tenker på hvordan det går tiden etter operasjonen? Har man mye smerter?

Håper på svar fra dere som har gjennomgått neseoperasjon :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en god del smerter, og ville ikke latt meg operere midt i eksamensperioden. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å la det distrahere meg.

Anonymous poster hash: e8129...404

Skrevet

Jeg hadde en stor neseoperasjon som varte i nesten 4 timer.Fjernet en relativt stor kul midt på neseryggen,rettet opp en skjev nesetipp og korrigerte skjev neseskillevegg på innsiden.

Var veldig hoven (fikk store blåmerker under øynene) i timene etterpå,og ble litt kvalm utpå kvelden samme dag som operasjonen var.Utenom dette hadde jeg så og si ingen problemer,og smerter hadde jeg ikke i det hele tatt,bare litt sliten.Litt ubehagelig er det jo å sove med hodet høyt hevet og ikke kunne puste skikkelig gjennom nesen, men det gikk helt fint for min del.Tok av gipsen og fjernet stingene etter 1 uke.

Jeg ville forhørt meg med kirugen angående dette,men generelt sett er ikke neseoperasjoner forbundet med veldig mye smerter.Men du kan jo likevel bli litt "redusert" i uken etterpå.

Anonymous poster hash: ad203...652

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...