Gå til innhold

Hyttetur til Hovden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal på hyttetur til Hovden, er lenge siden jeg har vært på hyttetur til fjellet og lurer på hva som er greit å ta med seg? Noe jeg må kjøpe? Tenkte å leie snowboard utstyr, men lurte på om jeg skulle kjøpe en skijakke (har ikke det). Noe annet jeg må tenke på å ta med? Skal være der en langhelg.

Anonymous poster hash: 2805c...3de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullundertøy og skiklær såklart, ellers er det greit å sjekke om du må ha med sengetøy eller sovepose, håndkle osv. Utover det trenger du bare ting du selv føler du trenger, som toalettsaker og annet tøy.

Skrevet

Ullundertøy og skiklær såklart, ellers er det greit å sjekke om du må ha med sengetøy eller sovepose, håndkle osv. Utover det trenger du bare ting du selv føler du trenger, som toalettsaker og annet tøy.

Takk for svar, håndkle var lurt! Tenkte også å kjøpe hjelm, vil ikke låne hjelm (lus, ew).

Skrevet

Hei!

Jeg skal på hyttetur til Hovden, er lenge siden jeg har vært på hyttetur til fjellet og lurer på hva som er greit å ta med seg? Noe jeg må kjøpe? Tenkte å leie snowboard utstyr, men lurte på om jeg skulle kjøpe en skijakke (har ikke det). Noe annet jeg må tenke på å ta med? Skal være der en langhelg.

husk at på Hovden kan det bli steinkaldt!

Anonymous poster hash: 5287a...f44

Skrevet

husk at på Hovden kan det bli steinkaldt!

Anonymous poster hash: 5287a...f44

Tar med ullundertøy, ullgenser og fleecegensere, tror du det holder? Hva pleier du å pakke deg inn i? (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...