Gå til innhold

Forelska i lærer'n - jentegreie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg poster denne her på singelforumet, siden jeg regner med at det sjelden blir noen forhold utav slike forelskelser.

I sangen "Forelska i lærer'n" er det ei jente som er forelska i læreren, ikke en gutt. Jeg lurer på om dette også gjelder generelt for dette fenomenet?

I min tid på ungdomsskolen og videregående hadde jeg ingen kvinnelige lærere som var spesielt attraktive, så jeg vet ikke hva som kunne hendt hvis jeg hadde hatt det.

Allikevel, jenter og kvinner vil jo stort sett ha en mann som er eldre enn dem selv, enten det er for elskerforhold eller vanlig forhold. Det er fins nok noen gutter i skolealder som drømmer om en heftig natt med Frøken, men jeg tror det er unntaket. Synspunkter?

Noen som har vært forelska i lærer'n og kan si litt om det?

Anonymous poster hash: 095c3...7aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært forelsket i flere lærere og vikarer, men da har de vært under 30 :) Synes stort sett lærere er bra folk med mye kunnskap og autoritet på en god måte, og jeg elsker å flørte med de som egentlig er "off limits"... Han ene vikaren på skolen min nå har jeg tidenes crush på, og fantaserer om å ha sex med han på kontoret hans eller på pulten min :)

Skrevet

Jeg er gutt, og vet om 2-3 på skolen (vgs) som jeg kunne ha pult, de er ganske attraktive for alderen (30-40) og jeg hadde ikke hatt noe imot å tilbringe tid med de. De er ikke i mine klasser da.

Jeg er ikke akkuratt forelsket i noen av dem, det er bare det at de er attraktive for meg.

Anonymous poster hash: 95f29...3b6

Skrevet

Har hatt utallige forelskelser i lærere, er jente. Men vet også om et par gutter som hadde et ekstra godt øye til en lærer på ungdomsskolen :)

Skrevet

Er kvinne og har aldri vært forelska i lærern.

Husker på barneskolen at en av guttene i klassen var kjempeforelska i en av timelærerne. Hun var ca i midten av tyveårene vil jeg tro. Han var 11.

Anonymous poster hash: 58af8...f76

Skrevet

Vet ikke om det er så stor forskjell mellom kjønnene. Jeg husker ofte på ungdomsskolen at en del av gutta hadde et godt øye til de yngre kvinnelige lærerne. Mens det var sjelden at jentene hadde det samme til de mannlige lærerne (nå var de 40-50 år og vel så det).

Jeg selv hadde et veldig godt øye til en kvinnelig lærer (er kvinne selv) da.

Anonymous poster hash: 2d9a4...ec8
Skrevet

Jeg poster denne her på singelforumet, siden jeg regner med at det sjelden blir noen forhold utav slike forelskelser.

I sangen "Forelska i lærer'n" er det ei jente som er forelska i læreren, ikke en gutt. Jeg lurer på om dette også gjelder generelt for dette fenomenet?

I min tid på ungdomsskolen og videregående hadde jeg ingen kvinnelige lærere som var spesielt attraktive, så jeg vet ikke hva som kunne hendt hvis jeg hadde hatt det.

Allikevel, jenter og kvinner vil jo stort sett ha en mann som er eldre enn dem selv, enten det er for elskerforhold eller vanlig forhold. Det er fins nok noen gutter i skolealder som drømmer om en heftig natt med Frøken, men jeg tror det er unntaket. Synspunkter?

Noen som har vært forelska i lærer'n og kan si litt om det?

Anonymous poster hash: 095c3...7aa

Dette fortsetter i voksen alder også! :opplyser:

Maaaange damer i 40-50 årsalderen som er forelsket i læreren på afrikanske trommekurs!

Anonymous poster hash: e2614...5a9

Skrevet

Tror det er like vanlig for begge kjønn jeg, det bare kommer an på hvilke lærere som er ved skolen. Attraktive mennesker blir jo gjerne lagt merke til og beundret, og med den autoriteten, omsorgen osv en lærer skal vise, er det vel fort gjort å bli litt betatt, regner jeg med

Skrevet (endret)

Jeg var betatt eller forelska i ei musikklærerinne på ungdomsskolen. Hun var kanskje i slutten av 20 åra, så det er godt mulig.

Endret av fullførsetningen
Skrevet

Jeg er kvinne, og har aldri vært forelsket i noen lærer. Tvert i mot :P

Har heller ikke delt klasse med noen som har gitt uttrykk for begeistring/crush/forelskelse i noen lærerfigur. Hverken gutter eller jenter. Tror ikke det er så vanlig, selv om det kan skje. Har aldri hørt om noe tilfelle der det er blitt inngått forhold mellom lærer og elev. I så fall har det skjedd i smug og ikke blitt noe varig ut av det. Det er jo som regel ganske stor aldersforskjell også da, siden man gjerne er veldig ung mens man går på skole.

Kanskje det er større sjanse for evt forhold når man kommer i den alderen at man studerer på universitet og høyskole?

Skrevet

Aldri vært forelsket i en lærer jeg heller, og jeg er kvinne:P Tror ikke jeg vet om noen som har vært det heller. Men synes i filmer og sånt så er det som regel omvent.

Anonymous poster hash: 52c04...daf
Skrevet

Jeg er litt småforelska i lærer'n nå jeg! Men det skal sies at jeg går på høyskole, og det er mindre aldersforskjell mellom ham og meg enn mellom meg og de andre studentene.

Så da er det helt greit! :laugh:

Skrevet

Er det så mange som er forelsket i lærern da? Jeg har aldri vært det eller hørt om noen jeg kjenner som har vært det. Har ikke noe inntrykk av at dette er 'vanlig'.

Gjest mainbitch
Skrevet

Allikevel, jenter og kvinner vil jo stort sett ha en mann som er eldre enn dem selv, enten det er for elskerforhold eller vanlig forhold.

Jeg har også vært veeldig forelska i flere lærere, kjenner meg igjen i dette her

Skrevet

Jeg tror at det handler om at kvinner faller for autoriteter. Jeg var selv timelærer på en barneskole(!) for 6 og 7. klasse og som en av veldig få, i tillegg til ung, manlige lærere "falt" jentene som fluer. En av de faste lærerene spurte meg hva jeg gjorde, aldri hadde jentene vært så stille og lydhøre som da. En lignende opplevelse hadde jeg i militæret da jeg var befal og hadde noen damer i troppen. I sistnevnte tilfelle kan det jo hende at de bare prøvde å innynde seg med en med "makt", men det var ganske påfallende.

Skrevet

Jeg tror at det handler om at kvinner faller for autoriteter. Jeg var selv timelærer på en barneskole(!) for 6 og 7. klasse og som en av veldig få, i tillegg til ung, manlige lærere "falt" jentene som fluer. En av de faste lærerene spurte meg hva jeg gjorde, aldri hadde jentene vært så stille og lydhøre som da. En lignende opplevelse hadde jeg i militæret da jeg var befal og hadde noen damer i troppen. I sistnevnte tilfelle kan det jo hende at de bare prøvde å innynde seg med en med "makt", men det var ganske påfallende.

Er kvinnelig lærer, jeg begynte å jobbe i begynnelsen av tjueårene, og fikk faktiskkjærlighetsbrev av noen av elevene mine. Dette er en god del år siden, men mitt inntrykk er absolutt ikke at det er en jentegreie.

Anonymous poster hash: 3dd8f...008

• Liker 1
Skrevet

Jeg har riktig nok aldri vært direkte forelsket i noen lærere, men det var en helt forferdelig kjekk elektriker som jobbet i gangen uten for klasserommet i noen uker når jeg gikk på vgs. Oh my looooord for en kjekkas :ler:

Skrevet

Dette fortsetter i voksen alder også! :opplyser:

Maaaange damer i 40-50 årsalderen som er forelsket i læreren på afrikanske trommekurs!

Anonymous poster hash: e2614...5a9

Ehh hehehe... Hva? ..

Anonymous poster hash: b4075...f74

Skrevet

Er kvinnelig lærer, jeg begynte å jobbe i begynnelsen av tjueårene, og fikk faktiskkjærlighetsbrev av noen av elevene mine. Dette er en god del år siden, men mitt inntrykk er absolutt ikke at det er en jentegreie.

Anonymous poster hash: 3dd8f...008

Det er nok hovedsakelig en jentegreie selv om det hender flere gutter også.

Anonymous poster hash: b4075...f74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...