Bitte Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 Jeg har nå vært å fått resept på denne p-ringen. Jeg lurer på følgende. Kan den tas ut under samleie,eller mister den effekten da? Har nemlig hørt om noen som gjør det..for den kan visst ramle ut i noen posisjoner. Hvis man kan ta den ut i den lille tiden man har sex er jo det greit...men vil ikke risikere å bli gravid igjen - det er derfor jeg spør.
Champagne Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Kan tas ut inntil tre timer om dagen, men det er ikke alle som merker den under samleie og da er det ikke nødvendig.
Bitte Skrevet 10. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2004 Skjønner..takk for svar! Tenkte vel helst på oralsex o.l....da kan det vel være greit å være uten!
Champagne Skrevet 10. august 2004 #4 Skrevet 10. august 2004 Tja.. jeg har ikke tatt den ut ved oralsex. Kommer an på om typen får sjokk av å finne noe rart helt innerst eller ikke det.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 Går fint ann å ta den ut, bare husk å sett den inn igjen. Når jeg gikk på p-ring tok jeg den alltid ut, for jeg merka at den var der.
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #6 Skrevet 11. august 2004 Unnskyld - jeg har ingen erfaring med P-ring i det hele tatt, men er ikke dette en liten sak som festes rundt livmorhalsens åpning? Hvordan kan den være i veien ved oralsex? Har man så lang tunge at man kommer helt inn der? 12cm +?
Mrs. B Skrevet 11. august 2004 #7 Skrevet 11. august 2004 Unnskyld - jeg har ingen erfaring med P-ring i det hele tatt, men er ikke dette en liten sak som festes rundt livmorhalsens åpning? Hvordan kan den være i veien ved oralsex? Har man så lang tunge at man kommer helt inn der? 12cm +? Den skal vel egentlig ikke sitte rundt livmorhalsåpningen, men det er fint om man får dyttet den nesten så langt opp for da merker man hvertfall ingenting til den. Skjønner ikke helt hvordan man skulle ha problem med å ha den i med oralsex, da høres det ut for meg som den ikke sitter langt nok inne.
Champagne Skrevet 11. august 2004 #8 Skrevet 11. august 2004 Sikkert ikke alle som liker tanken på å få en uvitende finger stukket opp der, den kan merke ringen.
Bitte Skrevet 11. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2004 Det er liksom det jeg også tenker på.....den fingeren....og da kan man vel kjenne at det er noe der. Men nå leste jeg informasjone jeg fikk grundig, i går. Og det står jo ,som noen sa, at den kan tas ut 3 timer om dagen,om nødvendig. Og det er greit å vite. Skal sette den inn i helgen..gleder meg til å prøve noe annet enn piller. Håper jeg blir fornøyd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå