majan Skrevet 25. august 2004 #21 Skrevet 25. august 2004 jeg aner ikke hva jeg skal finne på i morgengave, men heldigvis er det et år igjen til bryllupet. Så jeg har fortsatt noen dager på og bestemme meg. Men jeg må si helikoptertur hørtes morsomt ut. Sambo driver med fjernstyrte helikopter og fly så det måtte jo vært morsomt for han.
søndagsengel? Skrevet 26. september 2004 #22 Skrevet 26. september 2004 Jeg har tenkt å lage et spesielt album om meg og han, som forteller om vår tid sammen fram til bryllupet. Bilder, historier, ting fra steder vi har vært på sammen osv...
Annie Skrevet 5. oktober 2004 #23 Skrevet 5. oktober 2004 Mannen min fikk et lommeur i sølv med inngravering. Det bruker han hver gang han pynter seg og er noe som han har resten av livet og som kan gå i arv til vår sønn senere. Synes det var en gave for livet...Kjempefin gave syns jeg! Ellers så var søsteren min hos fotograf og tok noen veldig smakfulle nakenbilder som hun ga mannen sin i morgengave. Det var bilder hvor hun var svøpt inn i chiffon bl.a og som selv svigermor kunne se. (Kanskje ikke hennes svigermor, men allikevel...) Ellers syns jeg dere legger mye penger i morgengaven. Hvor mye har dere brukt på det? Trodde gaven til hverandre var bryllupet og kanskje en liten ting dagen etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå