Gå til innhold

Den ultimate morgengaven til HAN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er helt i villrede når det gjelder hva jeg skal kjøpe i morgengave til min tilkomne! Er det noen som har gode ideer??

Har tidligere lest tråder om at man bør kjøpe noe han er interessert i, og det kan jo være vel og bra, men jeg vet ikke helt... min elskling er lidenskapelig fiskeinteressert, men jeg tror ikke jeg har lyst til å kjøpe fiskeutstyr i morgengave... synes liksom det er mer bursdag/julegave.

Digitalt kamera synes jeg selv er en glimrende ide, men det har han.. Slipsnål blir kanskje litt kjedelig..?

Nei, dette sliter jeg med, gitt!!

Tar i mot alle gode råd med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor mye penger du skal bruke også, da.

Men feks:

* Playstation?

* I-pod?

* Digitalt videokamera?

* Abonnement på et blad han liker?

* Humidor? (til å oppbevare sigarer i)

* Reise?

Skrevet

Jeg tror det blir Dykkerkurs i morgengave på han.

Vi drar på ferie to dager etter bryllupet, så da får han tatt det der (Kypros). Er iallefall en ting jeg vet at han har ønsket seg lenge.

Andre ting han ønsker seg er:

-Fjernstyrt fly

-Pistolklubb-medlemsskap

-Motorsykkeltimer

Skrevet

Minn sambo ønsker seg ingenting sier han. Vet han kommer til å elske en opplevelse, så jeg spanderer fotballtur.

Skal også gi noen undertøysbilder av meg selv og muligens et nytt dørskilt. De 2 sistnevnte gavene blir små ekstra-gaver. Hovedgaven deler jeg ut under talen min.

Mange som sikkert syntes en fotballtur er dumt, siden dette ikke er "en ting han kan ha resten av livet". Men spør du min sambo, er det nok dette han ville ønsket seg for over alt annet i verden :wink:

Blir en tur sammen med gutta, og ikke meg :-)

Skrevet

Hvis han er typen:

Bunad (evt. bunadsfond :Hehe: )

Skrevet

Vi giftet oss nå i helga.. og min kjære fikk abonnemnent på et blad og helikoptertur :) i morgengave!

Han var kjempefornøyd.. storkoste oss der vi satt i helikopteret og nøt utsikten sammen.. bare oss to (og piloten da) Det er jo heller ikke noe han kan ha resten av livet, men han kommer jo til å huske den opplevelsen. Han fikk også noen småting, som er noe man "har resten av livet".

Men, helikoptertur kan anbefales!

Skrevet

Hvor mye koster en helikoptertur for 2??

Mht å ha ting for resten av livet, må vi ikke glemme minner. Blir det en fin tur så vil han nok huske dette i mange år ihvertfall. God ide å gi noe han setter mest pris på synes jeg.

Har også lyst til å ta sånne undertøysbilder, men er litt usikker på hvor, og om jeg tør :ler:

Skrevet

Kjøpte en lagringsvin som skal åpnes på 5-års bryllupsdagen. Fikk også en del av gjestene til å skrive et kort brev om hva vi gjorde da (vår livssituasjon), som er forseglet og skal leses mens vinen nytes!!

Dessuten prøvde jeg å få tak i billetter til Barcelona-Real Madrid. DET hadde vært den ultimate gave for han!! (Noe han aldri hadde glemt senere!!)

Skrevet

Har også lyst til å ta sånne undertøysbilder, men er litt usikker på hvor, og om jeg tør :ler:

Mine blir tatt av en venninne :-) Billig og morsomt!

Skrevet
Hvis han er typen:

Bunad (evt. bunadsfond :Hehe: )

Kjempe lurt med bunadsfond! Jeg ville kjøpe bunad, men det ble ALT FOR DYRT.

Et bunandsfond skal jeg jammen meg gi til han til jul :-)

Skrevet

Jeg betalte 2700kr for en halvtime i helikopter. Det var plass til tre stykker, utenom piloten, men vi valgte å bare være oss to :)

Det er jo ganske dyrt.. men det var en opplevelse for livet! Da fikk vi selv velge hvor vi ville, og vi valgte prekestolen. Det var helt vanvittig å "henge" på kanten der, og se alle som var på vei opp til prekestolen :)

Skrevet

Jeg har lyst til å gi min et medlemskap i en golf klubb og et nybegynner kurs, han har altid snakka om at han har så lyst til å begynne

selvom det er helt uaktuelt for meg da...synes ikke det virker no gøy.

Så jeg tenkte jeg skulle pakke inn et golfball eller noe og gi det til han, så etter han har åpna gaven at han skulle få lese et kort hvor det sto hva han da hadde fått.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Min samboer er også lidenskaplig fiskeinnteresert!!!

Men han er opptatt av litt gamelt utstyr, og gjerne noe som kan stå til pynt men også brukes. Jeg skal prøve å få tak i ei gamel hardy snelle og gravere inn noe på den.. eller en gamel fin splitcane stang. Vet at han kommer til å sette pris på det da

Lene

Skrevet

Min spurte pent om han kunne få ønske seg noe, han.

Skrevet

Mannen min fikk et lommeur i sølv med inngravering.

Det bruker han hver gang han pynter seg og er noe som han har resten av livet og som kan gå i arv til vår sønn senere.

Synes det var en gave for livet...

Skrevet

Min fikk slipsnål og mansjettknapper i børsta sølv (kjempestilige), og ble veldig glad for det.

(Passer ikke med gull til de fargene som er in for tiden...)

Skrevet

Min fikk GPS som han hadde ønsket seg. Ikke så veldig originalt, kanskje...

Skrevet

Så mange flotte gaver dere har funnet på! Da jeg og min ex giftet oss hadde ingen av oss noen morgengave til hverandre, skikkelig lite romantisk! :-? Han orket ikke engang har sex med meg på bryllupsnatta, skikkelig nedtur! Ikke rart vi ble skilt. :wink:

Men HVIS jeg gifter meg igjen skal jeg jammen være flink og finne på noe, og en helikopter tur til prekestolen høres jo fantastisk ut! :)

Skrevet

Jeg hadde hatt lyst til å gi bunad - men det ble i en altfor høy prisklasse for meg.... Så jeg fant en flott bunadskniv fra hans hjemdistrikt. Det ble veldig godt tatt imot. Gikk stolt og viste den frem til alle på søndagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...