Gå til innhold

Hvordan avslutte en date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså en date som går BRA, man finner kjemien, samtalen flyter naturlig... Men den må jo ta slutt en gang. Tenker at det er bra å avslutte daten på et toppunkt. Hvordan avslutte? Late som om man har planer? Det gir kanskje feil signaler - at man har planlagt noe samme dag rett etterpå (at han/hun ikke har din fulle oppmerksomhet)... Hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: eb4d9...a05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier at jeg har en tidlig dag dagen etter, eller at jeg har noen deadlines jeg må rekke .. eller eventuelt når siste buss/bane går.

Skrevet (endret)

Jeg drar som regel på date på sen ettermiddag/kveld.Før avslutning pleier jeg først å understreke hvor hyggelig jeg har hatt det,og evt.avtale ny date om jeg merker det er noe han også vil.Deretter sier jeg gjerne at jeg skal tidlig opp dagen etter,har noen ærend el.lign.Ofte er dette med avslutning en situasjon som løser seg selv på en naturlig enkel måte.Synes det er mye verre å avslutte dates der man bare vil komme seg unna raskest mulig;)

Endret av Sandie
  • Liker 2
Skrevet

Parkeringenen går ut på tida...

Anonymous poster hash: 2d8e6...b49
Skrevet

Smell ya later, biiiaaatch!

Anonymous poster hash: be670...746

Skrevet

Hvorfor gjøre det så vanskelig? Bare å si det har blitt sent eller på tide å avslutte kvelden, at man har hatt det kjempebra og vil gjerne møtes igjen. Enten om dere da avtaler ny date der og da, eller dagen er opp til dere.

Om man er av typen som går all-in på første date, så kan man også invitere vedkommende hjem, så sant det ikke skjer noe spesielt dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...