Gå til innhold

Nettdating - finnes mr grey i virkeligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle følge litt i sporet av alle dem som diskuterer Fifty Shades, og høre om folk her inne synes at historien bak filmen er totalt fiksjon eller om den er reell nok til at det faktisk finnes "mr grey" menn i dag?

For har sett en nettdating side som reklamerer med at kvinner kan faktisk finne seg en mr grey på siden deres:
http://blog.sugardaters.no/fifty-shades-of-grey-forhold-pa-sugardaters/

Jeg tviler veldig, men noen av fantasiene i boka er veldig pirrende og har litt lyst å prøve ut noen av dem, men altså ikke helt underdaning, det gidder jeg ikke :)

Hva synes folk? Totalt fiksjon eller..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler. Han er for bra :P

Anonymous poster hash: 6b0f8...454
Skrevet

En rik, sadistisk, kynisk mann som kun vil ha kvinnen som et leketøy han kan herse rundt som han vil med? Sure. De er det nok av.

Anonymous poster hash: ac29e...083
  • Liker 27
Skrevet

Tviler. Han er for bra :P

Anonymous poster hash: 6b0f8...454

For bra? En mann som ikke respekterer partnerens grenser på noen som helst måte klassifiseres som for bra?

Jeg kunne tenkt meg å prøve ut den typen sex selv, men aldri i livet om jeg ville blitt med på det hvis ikke jeg stolte på at mannen stoppet så fort jeg sa ifra.

Anonymous poster hash: 57ef2...a49

• Liker 20
Skrevet

Eneste som er bra med han er pengene, ønsker meg en bil :danse:

Anonymous poster hash: d9540...7e8
  • Liker 1
Skrevet

Eneste som er bra med han er pengene, ønsker meg en bil :danse:

Du er en etnisk norsk kvinne, ikke sant?

Anonymous poster hash: e20aa...57d

Skrevet

For bra? En mann som ikke respekterer partnerens grenser på noen som helst måte klassifiseres som for bra? Jeg kunne tenkt meg å prøve ut den typen sex selv, men aldri i livet om jeg ville blitt med på det hvis ikke jeg stolte på at mannen stoppet så fort jeg sa ifra. Anonymous poster hash: 57ef2...a49

Du kan umulig ha lest alle tre bøkene...

Anonymous poster hash: 473b4...565

Skrevet

Du kan umulig ha lest alle tre bøkene...

Anonymous poster hash: 473b4...565

Du kan umulig ha lest de første kapitlene i den første boken en gang...

Anonymous poster hash: f6b38...3f2

• Liker 11
Skrevet (endret)

En påtvungingende, kontrollsyk, ustabil voldektsmann og potensiell psykopat? Ja, de finnes, nei du vil ikke møte på ham.

Endret av Vind
  • Liker 16
Skrevet

Nei, mer en HokusPookkussss :natti:

• Liker 1
Skrevet

En påtvungingende, kontrollsyk, ustabil voldektsmann og potensiell psykopat? Ja, de finnes, nei du vil ikke møte på ham.

Stemmer… farlige typer det derre as

Skrevet

:klo:

Anonymous poster hash: dfb6a...d09

Skrevet (endret)

Stemmer… farlige typer det derre as

Selvfølgelig er det det. Herregud, blant annet: han isolerer henne, stjeler trusa (!) hennes før et familieselskap, voldtar henne flere ganger, prøver å kontrollere hvem hun snakker med, overvåker telefonen hennes, overstyrer matmønsteret hennes, slår henne, ignorerer essensielle ting i BDSM: som samtykke fra alle involverte parter, sikkerhetsord, og før- og ettersamtaler. Og det jeg beskriver her er bare et lite utdrag fra det som kunne blitt en superlang liste over at han er usunn,

Endret av Vind
  • Liker 16
Skrevet

Selvfølgelig er det det. Herregud, blant annet: han isolerer henne, stjeler trusa (!) hennes før et familieselskap, voldtar henne flere ganger, prøver å kontrollere hvem hun snakker med, overvåker telefonen hennes, overstyrer matmønsteret hennes, slår henne, ignorerer essensielle ting i BDSM: som samtykke fra alle involverte parter, sikkerhetsord, og før- og ettersamtaler. Og det jeg beskriver her er bare et lite utdrag fra det som kunne blitt en superlang liste over at han er usunn,

Men allikevel digger damer Christian og ønsker de var dama hans. Følelsen av å bli valgt av en med penger overstyrer visst alt et sunt menneske tenker og gjør.

Anonymous poster hash: 20816...442

• Liker 2
Skrevet

:klo:

Hun er villig til å gjøre det med en fyr i bytte mot materielle goder. Kvinner fra andre land har alt for stor respekt for seg selv til å tenke slik.

Skrevet

Det jeg da ikke forstår. Hvorfor leste millioner av kvinner om en påtvungende, kontrollsyk, ustabil voldtektsmann som attpåtil er psykopat? Sier jo litt om kvinnene gjør det ikke isåfall? Eller legger du litt mer i det?

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Jeg håper virkelig alle kvinner som ønsker seg en Mr Grey får det, det har de fortjent ;-)

Skrevet

Hun er villig til å gjøre det med en fyr i bytte mot materielle goder. Kvinner fra andre land har alt for stor respekt for seg selv til å tenke slik.

Den var ny, gitt.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Men allikevel digger damer Christian og ønsker de var dama hans. Følelsen av å bli valgt av en med penger overstyrer visst alt et sunt menneske tenker og gjør.

Anonymous poster hash: 20816...442

Nei, alle damer digger ikke Christian.

Det jeg da ikke forstår. Hvorfor leste millioner av kvinner om en påtvungende, kontrollsyk, ustabil voldtektsmann som attpåtil er psykopat? Sier jo litt om kvinnene gjør det ikke isåfall? Eller legger du litt mer i det?

Jeg sitter ikke på hele svaret men vi har diskutert et litt annet aspekt som er i grensen til det du ahr spurt om i denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=910675&page=2

Jeg forstår ikke appellen med bøkene, og jeg vet ikke hvorfor de har så bred lesergruppe. Det jeg er sikker på, og som jeg har brukt som eksempel i tråden over er at dersom denne historien hadde vært en avisartikkel, tror jeg de fleste som forsvarer dette ville vemmes over det de fikk presentert.Fordi folk automatisk ser med litt mer alvorlige øyne på en avis fremfor en roman, (fiksjon VS virkelighet) Det er rart at folk i 2015 tar til seg dette. Jeg tror det blir en fantasi, og vi ikke tenker rekkevidden av denne forestillingen, noe vi bør ettersom den fremmer Christian som en romantisk helt og den passive og underordna kvinnen som vil redde ham som et ideal.

Endret av Vind
  • Liker 1
Skrevet

Dette har ihvertfall ikke noe med BDSM å gjøre. Jeg har datet mange menn via internett (SM-side) og det er da en selvfølge å behandle hverandre med respekt og respektere grenser. Dette er en psycho jeg ville holdt meg langt unna.

Anonymous poster hash: 5b4ba...01f

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...