Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! I dag på morningen oppdaterte min Acer laptop seg automatisk. Den har stått åpen i hele dag, men er fortsatt på "installerer oppdatering 2 av 6". Trenger å bruke datamaskinen.. Vet noen hvordan jeg restarter/ andre løsninger? Det er Windows 8 forresten. Håper noen kan hjelpe meg 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold inne strømknappen i et halvt minutt, eller til den skrur seg av. Skjer det ikke i løpet av et halvt minutt så kobler du fra strømmen og napper ut batteriet.

Anonymous poster hash: df1f4...666
Skrevet (endret)

Hvis den har stått i mange timer kan du nok bare holde inne strømknappen eller ta ut batteriet. Jeg har hatt en del PCer som har låst seg på installerer oppdateringer eller laster ned oppdateringer, og som deg lot jeg maskina stå flere timer før jeg til slutt bare nappa ut kontakten og slo den av (stasjonær PC). Når jeg startet den opp igjen begynte den å installere oppdateringer på nytt og det gikk helt fint da.

Kan selvfølgelig ikke garantere for at det hjelper, og ideelt sett skal man vel ikke slå maskina av under oppdateringer, men har den låst seg, så har den låst seg. Ingen vei utenom.

Endret av Klatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...