AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Har datet en fyr en liten periode, og jeg merker det er småting som skurrer og ikke virker helt ærlig. Magefølelsen min sier at han drar et stunt, og jeg føler jeg ikke får noe ordentlig svar på det etter å ha spurt han rett ut, og da kjente jeg at dette lover ikke bra om det er slik han kommuniserer. Jeg fortjener bedre!! Go me!! Hehe!! Deilig følelse.. Før har jeg gjort alt for å tilpasse meg, og være hun kule diplomatiske som er så laidback at alt er okei... Og det har jeg jo fåttt svi for.. Nå gikk det opp for meg at han ikke var verdt det, ingen andre heller for den saks skyld. Anonymous poster hash: fc2ee...a7b 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Før har jeg gjort alt for å tilpasse meg, og være hun kule diplomatiske som er så laidback at alt er okei... Og det har jeg jo fåttt svi for.. Anonymous poster hash: fc2ee...a7b Du har fått svi for det fordi? Anonymous poster hash: 4e27d...395
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Har du gjort noe med det, eller har du foreløbig bare kommet fram til erkjennelsen? Anonymous poster hash: 9e7b8...7b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå