Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #1 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg er så lei av misvisende produktnavn, firmanavn og egennavn! :evil: For eksempel Mitsubishi Carisma - som er noe den bilen ikke har! Det Beste -som vel er akkurat det motsatte Fremskrittspartiet - som vel også er det motsatte, hvis man ikke følger Sandmans logikk: Gutter, vi står på kanten av stupet. Det er på tide å ta et langt steg framover! Expert - som bare består av amatører Lånekassen - som tar og tar Andre eksempler? Ja, altså, bortsett fra det åpenbare "Trøffelhelten, som ikke er noen helt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 10. august 2004 #2 Del Skrevet 10. august 2004 Mitsubishi Grandis ruller nå på veiene......har vel ingenting med pizza å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. august 2004 #3 Del Skrevet 10. august 2004 Hva skulle de overstående instanser hett istedet da? Takassen til Staten? Det Eldes? GullogGrisPartiet (Frp) Ex-Spert? >>..og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 10. august 2004 #4 Del Skrevet 10. august 2004 Hva skulle de overstående instanser hett istedet da? Takassen til Staten? Det Eldes? GullogGrisPartiet (Frp) Ex-Spert? >>..og sånt? Ja feks....gode forslag det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. august 2004 #5 Del Skrevet 10. august 2004 takk, jeg trengte en god latter (er litt langsint nemlig.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 10. august 2004 #6 Del Skrevet 10. august 2004 Bunnpris - ikke byens laveste priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2004 #7 Del Skrevet 10. august 2004 Spar - hm....føler ikke akkurat at jeg sparer når jeg handler der akkurat.. Domus - .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #8 Del Skrevet 10. august 2004 Domus - .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. august 2004 #9 Del Skrevet 10. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #10 Del Skrevet 11. august 2004 Domus - .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #11 Del Skrevet 11. august 2004 Ops, gjesten her var meg, ulogget..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #12 Del Skrevet 11. august 2004 Ops, gjesten her var meg, ulogget..... Fint at du sier fra, for vi lurte veldig på hvem som var så frekk og lo helt anonymt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #13 Del Skrevet 11. august 2004 Fint at du sier fra, for vi lurte veldig på hvem som var så frekk og lo helt anonymt! He he he ja ikke sant. Skulle bar einn og lese siste kommentaren fra Trøffel, og så fant jeg ikke mitt latterinnlegg. La sammen to og to...... maskinen min har fått en lei tendens til å logge meg ut :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #14 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg så forresten et navn som absolutt ikke er misvisende! Storebrands datterselskap som driver med skogforsikring heter Skogbrand! Sant, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #15 Del Skrevet 11. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #16 Del Skrevet 11. august 2004 Komplett data burde vel heller kalt seg Komplott, eller Komplett idioter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #17 Del Skrevet 11. august 2004 Kontantstøtte - pengene kommer da slett ikke kontant? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå