Kosepose Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Hei! jeg driver å skriver en skoleoppgave, og jeg sitter helt fast. Jeg klarer faktisk ikke å skrive en eneste setning om hvorfor debatt er viktig i politikken. Jeg har det i hodet, men sliter sterkt med å få det ned på papir.. Kan noen av dere hjelpe meg med å få hodet på plass igjen? :D
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Debatt er jo demokratisk, alle parter får sagt noe. Anonymous poster hash: 2f74a...f20
Commander Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Hei! jeg driver å skriver en skoleoppgave, og jeg sitter helt fast. Jeg klarer faktisk ikke å skrive en eneste setning om hvorfor debatt er viktig i politikken. Jeg har det i hodet, men sliter sterkt med å få det ned på papir.. Kan noen av dere hjelpe meg med å få hodet på plass igjen? :D Politikk er fordelingen av byrder og begrensede goder. Hvordan disse skal fordeles er viktig. Det er det som skiller partiene fra hverandre. Alle alternativer skal vurderes og ved å argumentere/ diskuteren blir forhåpentligvis kunnskapen, konskvensene og helhetsbilde bedre og de rette avgjørelsene taes.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Hvorfor debatt er så viktig i politikk er selvforklarende i et demokrati. Oppgaven burde heller tatt for seg hvorfor det er så mye drittkasting i politikken og hvor mye dårlig debatteknikk som foregår. Anonymous poster hash: 45a78...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå