Gå til innhold

Minnie Emmerdale

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous
Det er en ledig jobb her hos oss' date=' Trøffel, hvis lysten til å lage dårlige ordspill skulle ta helt overhånd?? :ler:[/quote']

Hvor da?

I Pubic Relations?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Minnie er "død" og borte.

Men sjekk Maid - kanskje det er noen du kjenner igjen?

Så Maid er den nye Minnie? :tunge1:

Allitd beredt med nye hakkende kommenterer? :ler:

Er jo greit med en sånn en her på KG også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Allitd beredt med nye hakkende kommenterer? :ler:

Er jo greit med en sånn en her på KG også ;)

Har vært her hele tiden, jeg!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Trøffel:

Ja, de har sikkert noe ledig på den avdelingen også.... Tenkte mest på her hos oss i Værets Gang, jeg! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle har lagt det bak seg' date=' jeg. Og den Maid jeg ser nå, er ganske annerledes.[/quote']

og så lenge vi ikke opplever noen som hakkete og onde, så er det vel ikke nødvendig å leite etter dem heller?

Og når dere finner ut at hun har byttet nick så er hakkinga andre veien igang igjen? selv om nicket i utgangspunktet ikke ble reagert på?

ER så lei av M-klaging og leiting og mas!!

siktet ikke til deg Imari, bare for å ha sagt det, er bare enig med innlegget ditt, derfor jeg siterte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Tror alle har lagt det bak seg' date=' jeg. Og den Maid jeg ser nå, er ganske annerledes.[/quote']

Det høres da bra ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg visste ikke at Minnie hadde skiftet nick, men vet jo det nå. Skal ikke kritisere jeg, bare lurte på hvor ho var blitt av. Ramla tilfeldigvis over et innlegg istad, som gjorde at jeg begynte å spekulere på hvor ho var blitt av. Det var dårlig gjort av meg å begynne å småkritisere Maid. Men det ble bare slik siden jeg synes at den tidligere Minnie Emmerdale virker som en meget slitsomt dame og jeg måtte få dette ut fordi jeg holdte på å bli grønn i ansiktet da jeg leste et innlegg hun hadde skrevet tidligere. Men nå har hun forandret seg og det er ikke noe bedre enn det :) Så da beklager jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Embla s

Syns det er så utrolig smålig og dårlig og ondskapsfult det mange driver med her.

Og dere klager over at Minnie kunne komme med krasse og til tider ekle kommentarer - vel, jeg syns mange av de som klager går henne en høy gang. Men det er vel "ok" å slenge dritt om/til henne? Dobbeltmoralister :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så utrolig smålig og dårlig og ondskapsfult det mange driver med her.

Og dere klager over at Minnie kunne komme med krasse og til tider ekle kommentarer - vel, jeg syns mange av de som klager går henne en høy gang. Men det er vel "ok" å slenge dritt om/til henne? Dobbeltmoralister :-?

:Nikke: helt enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...