AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Der er et par med i dag, med hun kvinnelige megleren. De ser så kjente ut, har de vært med i et annet program? Anonymous poster hash: e7900...b4d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Jeg synes jeg hørte henne nevne "realityprogram"... Kan det være noe sånt?Anonymous poster hash: 37bec...1ef
Lykkerusen Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Der er et par med i dag, med hun kvinnelige megleren. De ser så kjente ut, har de vært med i et annet program? Anonymous poster hash: e7900...b4d de har vært med i Big brother=)
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 de har vært med i Big brother=) Begge to? Ble de kjærester der? Anonymous poster hash: e7900...b4d
isbiten. Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Begge to? Ble de kjærester der?Anonymous poster hash: e7900...b4d Ja
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 de har vært med i Big brother=) Finner ikke noe om de når jeg googler. Anonymous poster hash: e7900...b4d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Ja Så rart. Jeg syns de ser så kjent ut, men jeg finner ingenting på de når jeg googler. Anonymous poster hash: e7900...b4d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Glem det, jeg fant ut av det nå. Tv3 har skrevet feil par på feil megler. Anonymous poster hash: e7900...b4d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 Så hun hadde silikon laaaaang vei Anonymous poster hash: c8628...587 2
outkast Skrevet 12. februar 2015 #11 Skrevet 12. februar 2015 Hvorfor har ikke viaplay lagt ut forhåndsvisning for den kommende episoden?? de skulle ha gjort det nå! Typisk viaplay
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 Hvorfor har ikke viaplay lagt ut forhåndsvisning for den kommende episoden?? de skulle ha gjort det nå! Typisk viaplay Omg! KRISE! Anonymous poster hash: c8628...587 2
outkast Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Omg! KRISE! Anonymous poster hash: c8628...587 takk for forståelsen, de har enda ikke lagt den ut så jeg vrir meg fortsatt i elendighet 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #14 Skrevet 12. februar 2015 takk for forståelsen, de har enda ikke lagt den ut så jeg vrir meg fortsatt i elendighet ja det håper jeg Ligger ute på tv3play vettu Anonymous poster hash: c8628...587
outkast Skrevet 12. februar 2015 #15 Skrevet 12. februar 2015 ja det håper jeg Ligger ute på tv3play vettu Anonymous poster hash: c8628...587 jeg har allerede sett gårsdagens episode på forhåndsvisningen for en drøy uke siden, men fant ut at serien skal ha en pause på 3 uker og kommer tilbake i mars en gang
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #16 Skrevet 13. februar 2015 Jeg blir litt oppgitt av at dsse folka bare tenker på hva de liker og trives i her og nå. Ingen av de i forrige episode har vel tenkt å bli i den boligen resten av livet. De skal bo der to-4 år max. Likevel er de veldig opphengt i hva de liker her og nå. Hva med investeringen. Hvorfor ser ikke folk etter en god investering? Det er greit å være opphengt i farger på fliser og deres personlige preferanser på åpen eller lukket kjøkkenløsning når man kjøper en bolig man skal bo i resten av livet, men en to/tre roms er stort sett alltid bare et steg videre. Kjøp nå for guds skyld det som gir best avkastning! Anonymous poster hash: e75cf...650 1
Puny Skrevet 13. februar 2015 #17 Skrevet 13. februar 2015 Jeg blir litt oppgitt av at dsse folka bare tenker på hva de liker og trives i her og nå. Ingen av de i forrige episode har vel tenkt å bli i den boligen resten av livet. De skal bo der to-4 år max. Likevel er de veldig opphengt i hva de liker her og nå. Hva med investeringen. Hvorfor ser ikke folk etter en god investering? Det er greit å være opphengt i farger på fliser og deres personlige preferanser på åpen eller lukket kjøkkenløsning når man kjøper en bolig man skal bo i resten av livet, men en to/tre roms er stort sett alltid bare et steg videre. Kjøp nå for guds skyld det som gir best avkastning! Anonymous poster hash: e75cf...650 Enig! hvorfor er det to tråder som heter det samme egentlig? Bør de flettes?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #18 Skrevet 13. februar 2015 Jeg blir litt oppgitt av at dsse folka bare tenker på hva de liker og trives i her og nå. Ingen av de i forrige episode har vel tenkt å bli i den boligen resten av livet. De skal bo der to-4 år max. Likevel er de veldig opphengt i hva de liker her og nå. Hva med investeringen. Hvorfor ser ikke folk etter en god investering? Det er greit å være opphengt i farger på fliser og deres personlige preferanser på åpen eller lukket kjøkkenløsning når man kjøper en bolig man skal bo i resten av livet, men en to/tre roms er stort sett alltid bare et steg videre. Kjøp nå for guds skyld det som gir best avkastning! Anonymous poster hash: e75cf...650 Hva mener er en god invistering? Har lagt merke til at meglerne alltid er ivrige på å vise kundene "oppussingsobjekter". Men når det er en småbarnsfamilie som skal etableres, eller fortsettes, må det være mulig og skjønne at oppussing ikke er høyeste prioritet? Selv litt oppussing som sparkling og bytting av lister kan ta tid om man har en travel hverdag og planlegger å gjøre alt selv. Anonymous poster hash: d3a72...a9f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #19 Skrevet 13. februar 2015 At det siste paret var villig til å by nesten 1 mill over takst skjønner jeg ikke! Anonymous poster hash: 2554c...8e5
Puny Skrevet 13. februar 2015 #20 Skrevet 13. februar 2015 Hva mener er en god invistering? Har lagt merke til at meglerne alltid er ivrige på å vise kundene "oppussingsobjekter". Men når det er en småbarnsfamilie som skal etableres, eller fortsettes, må det være mulig og skjønne at oppussing ikke er høyeste prioritet? Selv litt oppussing som sparkling og bytting av lister kan ta tid om man har en travel hverdag og planlegger å gjøre alt selv. Anonymous poster hash: d3a72...a9f Oppussingsobjekt er EN måte å gjøre det på. Jeg for min del, ville valgt det selv med barn. En annen måte er å investere i et område med vekst/potensialet. Hvis du investerer i et område som har hatt dårlig vekst de siste årene, så sier det seg selv at du har valgt feil i forhold til investering. Et upopulært område vil vokse mindre prosentvis enn et populært område f. Eks... Dette spiller jo i gen trille om du skal kjøpe deg en bolig du skal bo i i 10-20-30 år, men når det er en relativt kortsiktig investering så bør man tenke langsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå