Gjest Vaniljekjeks Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Har dere "forbedret" dere selv i jakten på en bra mann og fremtidig barnefar? Har dere bevisst begynt på nye hobbyer eller lignende for å finne HAN? Hva er det teiteste dere har gjort for å tiltrekke en mann? Er sikkert flere enn meg her som har begynnende tanker om å finne drømmemannen, stifte familie og få stabilitet i tilværelsen. Gøy å høre andres historier.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Nå er jeg ikke ute etter en ektemann og sæddonor. Jeg er bare ute etter en kjæreste. Trives alt for godt med å bo alene og barn vil jeg ikke ha. Men jeg liker å ha en mann i mitt liv. Jeg leter ikke aktivt. Ikke på Tinder eller Sukker eller noe slikt, men er aktivt ute med venner på forskjellige aktiviteter. Alt fra sporty ting (ekstremsport) til konserter. Musikk og ekstremsport er min greie. Og jeg er rett og slett bare en imøtekommende person. Noe som gjør at jeg med jevne mellomrom treffer menn. Men siden jeg er litt skadeskutt, så har jeg aldri større ambisjoner om "gøy så lenge det varer, og alt over tre måneder er en bonus" så møter jeg ofte like skadeskutte mannfolk Men igjen - gøy så lenge det varer Treffer allikevel mange kule og flotte menn, men det blir aldri noe varige greier. Kunne godt tenkt meg noe mer fast, men forsetter bare i samme tralt. Alltid imøtekommende, morsom og blid. Anonymous poster hash: fc556...211 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Jeg vil også kun ha en kjæreste, og leter på internett etter en mann som ikke vil ha barn, de er dessverre sjeldne Har datet mange, men enten er de for kjedelige eller de ønsker seg barn.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Jeg vil også kun ha en kjæreste, og leter på internett etter en mann som ikke vil ha barn, de er dessverre sjeldne Har datet mange, men enten er de for kjedelige eller de ønsker seg barn. Det er ikke enkelt å møte menn som ikke vil ha barn nei De fleste vil, selv om de sier noe annet. Anonymous poster hash: fc556...211 1
Gjest HeiHade Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 "Drømmemannen" finnes ikke. Egentlig gjør jeg ikke en dritt for å møte menn. Jeg lar det komme av seg selv/falle naturlig hvis jeg tifeldigvis skulle møte på noen jeg synes er interessant. Jeg har det ikke travelt og lider ikke av å være singel, så tar det ganske med ro. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Jeg ble mer aktiv med trening og flinkere med kosthold ettersom jeg fort skjønte at menn er overfladiske og dømmer etter utseende og vekt. Det kleineste jeg har gjort er å nettdate. Nå ble det ikke kjæreste på meg, men jeg har iallefall fått en sunnere, sterkere og penere kropp Anonymous poster hash: f377f...efd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Gjør ingenting! Forventer luftslott og evig kjærlighet dog som bare skal oppsøke meg.Anonymous poster hash: ab088...328
Gjest Nosoul Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Hvis jeg skal finne drømmemannen, så lukker jeg øynene å faller i min dypeste søvn. Der er den eneste plassen jeg finner drømmemannen. Sånn i våken tilstand - tja. For det første så tror ikke jeg at den drømmemannen finnes. Etterhvert som tiden går i et forhold, dukker det stadig opp enkelte ting som gjør at drømmemannen ikke er "så drømmemann" som man trodde. Og for meg er det helt greit. For det er realiteten, det er fakta og sånn er livet. Det er nok feil av meg å si at jeg har gitt opp å finne "drømmemannen". Men jeg orker ikke å lete heller. Han dukker vel opp når jeg minst venter det. I mellomtiden får jeg trøste meg med dømmemannen min i drømmene mine. 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Jeg prøver å se rundt meg og møter blikk i stedet for å se ned... Anonymous poster hash: 29c30...232
Ok2k Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Jeg gjør minst mulig og det akter jeg å fortsette med.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #11 Skrevet 12. februar 2015 Jeg forventet egentlig slike svar, men håpet på at det var noen oppegående kvinner som skjønte at man må gjøre en innsats, og at man må ha noe å by på, for å få drømmemannen. Prinsessementalitet på høyt nivå Anonymous poster hash: db5d4...28f 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 Jeg forventet egentlig slike svar, men håpet på at det var noen oppegående kvinner som skjønte at man må gjøre en innsats, og at man må ha noe å by på, for å få drømmemannen.Prinsessementalitet på høyt nivå Anonymous poster hash: db5d4...28f Om så, er det ditt problem på noen måter?Anonymous poster hash: ab088...328
Gjest Nosoul Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Jeg forventet egentlig slike svar, men håpet på at det var noen oppegående kvinner som skjønte at man må gjøre en innsats, og at man må ha noe å by på, for å få drømmemannen. Prinsessementalitet på høyt nivå Anonymous poster hash: db5d4...28f Selvfølgelig må kvinner gjøre en innsats! Men jeg mener slikt skal gå litt begge veier. Jeg har ingen problemer med å snakke med menn jeg finner interessante. Men det skader jo heller ikke at det er mannen som tar det første steget av og til. Likestilling, ja takk.
mijaa Skrevet 12. februar 2015 #14 Skrevet 12. februar 2015 Jeg forventet egentlig slike svar, men håpet på at det var noen oppegående kvinner som skjønte at man må gjøre en innsats, og at man må ha noe å by på, for å få drømmemannen. Prinsessementalitet på høyt nivå Anonymous poster hash: db5d4...28f Njoda, de fleste som har svart her sier jo at de ikke aktivt jakter etter kjæreste da, da blir det jo noe litt annet. Å ha det komfortbabelt som singel, leve livet og ta menn som de kommer er da ikke prinsessementalitet, men at man ikke er desperat 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #15 Skrevet 12. februar 2015 Å ha det komfortbabelt som singel, leve livet og ta menn som de kommer er da ikke prinsessementalitet, men at man ikke er desperat Anonymous poster hash: ac50b...a90
absinthia Skrevet 12. februar 2015 #16 Skrevet 12. februar 2015 Jeg forventet egentlig slike svar, men håpet på at det var noen oppegående kvinner som skjønte at man må gjøre en innsats, og at man må ha noe å by på, for å få drømmemannen.Prinsessementalitet på høyt nivå Anonymous poster hash: db5d4...28f Det kan hende de har noe å by på, uten å gjøre så stort nummer av det. Ingenting er så lite tiltrekkende som å overdrive sin egen fortreffelighet, eller å flashe med positive egenskaper en egentlig ikke har. Undertegnede har hatt stort hell med å utvise humor, være åpen om negative sider ved seg selv, smile, være relativt snål, samt gjøre ting hun liker. Har ikke hatt problemer med at de jeg var interessert i, ikke ble interessert, nettopp fordi de som tiltrekkes av disse egenskapene, likte det de så og erfarte. ..men så har jeg jo egentlig ikke jaktet så fryktelig mye,da. 1
mijaa Skrevet 12. februar 2015 #17 Skrevet 12. februar 2015 Anonymous poster hash: ac50b...a90 Klarer ikke å skjønne om gif-en er ironisk ment eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå