Gå til innhold

NAV penger om jeg tar silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

si meg, er dette din tredje bruker Hummels/Tissefant? Går det virkelig an?

Anonymous poster hash: 4f0a1...41d

Det gjør det.

Skrevet

Jeg er arbeidssøkende men har litt over 30tusen på sparekonto så jeg har ikke rett på sosialstøtte. BSU og sparepenger må brukes opp før jeg har krav på det.

Jeg er veldig deprimert over puppene mine så dersom jeg bruker de på silikon, har jeg krav på sosialstøtte da? Folk som røyker som skorstein og bruker over 30tusen i året ville jo hatt rett på det uten at nav kan si at ''det burde du tenkt på før''.

Jeg vet mange kan bli provosert, men jeg har like flate pupper som en krefpasient, og med de er det forståelig og til og med en selvfølge at de skal ta, og i tillegg få dekket silikon++.

Så kan jeg gjøre dette?

Nå blir jeg litt redd for å trykke publiser fordi kg har veldig ''skumle'' svar, haha. Håper i hvertfall noen kan svare meg på dette spørsmålet.

Anonymous poster hash: 88cc1...54d

Du har et veldig godt poeng. Men jeg trur ikke det er noe problem for deg og få sosialstøtte om du bruker disse på silikon. Bare husk og legg ut bilde her siden vi støttet deg. :)

Anonymous poster hash: 209dd...ca8

• Liker 1
Skrevet

Du har et veldig godt poeng. Men jeg trur ikke det er noe problem for deg og få sosialstøtte om du bruker disse på silikon. Bare husk og legg ut bilde her siden vi støttet deg. :)

Anonymous poster hash: 209dd...ca8

(Du glemte dette: :ironi: )

Anonymous poster hash: 89ec6...b66

Skrevet

Det er ikke så veldig vanlig med micropenis vel? :fnise: Uansett. Jeg blir så forbanna av at folk blir "psykisk ødelagt" pga de har for små pupper eller noe på kroppen de ikke er fornøyd med. Hva med oss som er psykisk ødelagt pga vond oppvekst, voldelig far som var alkoholiker, drakk seg i hjel, mobbing (pga andre ting en utseendet), voldtekt (JA MENN OPPLEVER OGSÅ VOLDTEKT), rus, utroskap, kompis som tok livet sitt osv.. Så blir noen ødelagt pga de har for små PUPPER? Unge jenters syn på utseendet er helt på trynet. De trenger hjelp. Hjelp til å godta den kroppen de har FÅTT! Jeg får hjelp for mine psykiske problemer.

Kan ikke jenter gjøre seg pene og være seg selv uten å må forstørre pupper så er det bare synd på dere!

Nå skøyv du vekk problemet og spørsmålet. Uansett. Hadde ikke du blitt jævlig deprimert av micropenis. Poenget er jo at flate pupper ikke er vanlig, heller ikke micropenis. Små pupper, ja, men ikke flate. Du ''svarte'' at det ikke er vanlig - etterfulgt av latter. Tror svaret er at ja, du hadde ikke følt deg bedre av å snakke med psykolog om en liten tiss men valgt å operere. Du kan jo forestille deg hvor ødeleggende det hadde vært for psyken.

Skrevet

Hvor gammel er du? Og er du veldig tynn ellers? Kroppen endrer seg mye fra man er 18 til man er 25 og videre...Kroppen, særlig kvinnekroppen endrer seg hele livet.

Anonymous poster hash: 2da87...f61
Skrevet (endret)

si meg, er dette din tredje bruker Hummels/Tissefant? Går det virkelig an?

Anonymous poster hash: 4f0a1...41d

Nope, det er ikke tredje bruker. Jeg ville ikke hete tissefant pga folk ertet navnet :laugh:

Nå skøyv du vekk problemet og spørsmålet. Uansett. Hadde ikke du blitt jævlig deprimert av micropenis. Poenget er jo at flate pupper ikke er vanlig, heller ikke micropenis. Små pupper, ja, men ikke flate. Du ''svarte'' at det ikke er vanlig - etterfulgt av latter. Tror svaret er at ja, du hadde ikke følt deg bedre av å snakke med psykolog om en liten tiss men valgt å operere. Du kan jo forestille deg hvor ødeleggende det hadde vært for psyken.

Hadde jeg blitt deppa av utseendet så hadde jeg kommet meg til psykolog. Det finnes faktisk verre ting i verden enn å deppe over utseendet. For lite ditt og for lite datt. Hadde jeg hatt mikro penis så hadde jeg vert stolt jeg da. Noe så sjeldent vet du ;) Blitt kjendis å alt! :fnise: Så klart må folk operere seg hvis det er det eneste som gjør folk deppa. Men å kalle det psykisk syk av for små pupper er å gå alt for langt! Tenk heller over de som virkelig har det vondt! Ikke bare "giid buhu jeg har så små boobs" Håper du er et troll!

Dessuten kan du enda få pupper. Kroppen endrer seg vet du.

Endret av Kili
Skrevet

TS, seriøst: Du kan ikke sammenligne en penis med pupper. Puppene har ingen reell funksjon (bortsett fra amming). Bortsett fra amming, er det ingenting man bruker puppene til . Du kan heller ikke sammenligne små pupper med kreftopererte pupper (som du flere ganger har gjort i denne tråden).

Du ønsket deg silikon da du var 13? Hvorfor?

Svarer du ikke, går jeg ut i fra at du bare tuller&tøyser i denne tråden. God natt!

Skrevet

Hvor gammel er du? Og er du veldig tynn ellers? Kroppen endrer seg mye fra man er 18 til man er 25 og videre...Kroppen, særlig kvinnekroppen endrer seg hele livet.

Anonymous poster hash: 2da87...f61

TS har villet ha silikonpupper siden hun var 13, sier hun. Og tenkt på silikon HVER dag siden hun var 13.

So: I'll rest my case.....

Skrevet

TS har villet ha silikonpupper siden hun var 13, sier hun. Og tenkt på silikon HVER dag siden hun var 13.

ikke nødvendigvis silikon, men pupper. Og jeg skjønte at jeg ikke kom til å få det jo eldre jeg ble. Jeg bare følte at jeg ikke kom til å utvikle pupper, vet ikke hvorfor, men hadde rett. Så tanken på silikon begynte tidlig da alle andre fikk sin første bh, og ikke jeg.

Skrevet

ikke nødvendigvis silikon, men pupper. Og jeg skjønte at jeg ikke kom til å få det jo eldre jeg ble. Jeg bare følte at jeg ikke kom til å utvikle pupper, vet ikke hvorfor, men hadde rett. Så tanken på silikon begynte tidlig da alle andre fikk sin første bh, og ikke jeg.

Kom deg til psykolog! Høres ut som pupper er det eneste du tenker på og kan leve for jo!

OMG! Går det an!!!

Skrevet

Skjerp deg

Anonymous poster hash: 5ab0b...8eb
Gjest Godjente
Skrevet

Nope, det er ikke tredje bruker. Jeg ville ikke hete tissefant pga folk ertet navnet :laugh:

Hadde jeg blitt deppa av utseendet så hadde jeg kommet meg til psykolog. Det finnes faktisk verre ting i verden enn å deppe over utseendet. For lite ditt og for lite datt. Hadde jeg hatt mikro penis så hadde jeg vert stolt jeg da. Noe så sjeldent vet du ;) Blitt kjendis å alt! :fnise: Så klart må folk operere seg hvis det er det eneste som gjør folk deppa. Men å kalle det psykisk syk av for små pupper er å gå alt for langt! Tenk heller over de som virkelig har det vondt! Ikke bare "giid buhu jeg har så små boobs" Håper du er et troll!

Dessuten kan du enda få pupper. Kroppen endrer seg vet du.

Hvorfor har du to brukere her inne, om alle vet hvem du er uansett? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har du to brukere her inne, om alle vet hvem du er uansett? :fnise:

Hehe jeg er nok langt i fra den eneste med to brukere ;)

Jeg vet ikke hvorfor jeg har det. Ble bare sånn.

Skrevet

Høres ut som om dette med pupper har blitt en lite oppheng for deg, TS. Litt som tvangstanker. Bare at her er du overbevist om at problemene dine vil bli løst, depresjonen forsvinner på dagen, du får selvtillit nok til å fikse et jobbintervju dersom du får litt større pupper.

Siden du har hatt lignende tanker siden du var veldig ung, er disse veldig inngrodde og høyst reelle for deg.

Hva om du visste at du kunne like de puppene du har nå? At det var mulig å se på dem hver dag og like synet av dem? Tenk deg hvordan en hverdag hadde vært dersom du likte dine pupper slik de ser ut i dag

Anonymous poster hash: 21089...d96
Skrevet

Like flat som en kreftpasient? Ikke bra nok argument da de har pupper nok

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes at det er ganske provoserende at du hele tiden sammenligner deg selv med en kreftpasient.

Anonymous poster hash: c49f4...186
  • Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

takk for det

Skulle bare mangle.

Men du, vil du ikke gjøre ting litt annerledes og være litt stolt av den du er ? Det gjør godt !

Skrevet

Det er hvertfall tydelig at TS ikke er helt riktig skrudd sammen..

Anonymous poster hash: 513f5...22c
Skrevet

Jeg har alltid mulig sympati egentlig når en kvinne mangler brystreduksjonen helt. Det kan gi store psykiske problemer for den det gjelder.

Men du mistet min sympati her når du konstant sammenligner deg med en som har gjennomgått kreftoperasjon og derav mistet brøstet/brystene. Tror du virkelig at det kun er tapet av bryst som gjør at de sliter? Du tenker ikke på at de har vært igjennom en enorm kamp hvor de ikke vet om de vil overleve eller ikke. Vært gjennom behandling som har gjort dem dårlig, opplevd døden komme nærmere og nærmere.

At disse skal få nye bryst ser jeg på som en selvfølge. Og dessuten har denne pasientgruppen også hatt ekstrem lang ventetid på denne operasjonen, heldigvis er det nå litt bedre.

Og kvinner som helt mangler utvikling av bryst som voksne ferdig utviklet kvinne kan også få dekket silikon. Om du har fått avslag på dette så mangler du ikke bryst, men har kanskje små men ikke helt flat. Eller har du ikke en gang tatt det opp med din egen fastlege?

En siste ting. Dine psykiske problemer blir ikke borte på operasjonsbordet, det kan jeg garantere deg. Men de blir kanskje borte med tiden til hjelp om det er manglende bryst som er grunnen til dem. Men det vil ta tid.

Og slutt å sammenligne deg med kvinner som har vært gjennom behandling for en potensielt dødelig sykdom. Det får deg til å virke fullstendig empatiløs, og før du endrer holdning vil du ikke så særlig støtte på ene eller andre måten.

Anonymous poster hash: 081dd...6a9

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid mulig sympati egentlig når en kvinne mangler brystreduksjonen helt. Det kan gi store psykiske problemer for den det gjelder.

Men du mistet min sympati her når du konstant sammenligner deg med en som har gjennomgått kreftoperasjon og derav mistet brøstet/brystene. Tror du virkelig at det kun er tapet av bryst som gjør at de sliter? Du tenker ikke på at de har vært igjennom en enorm kamp hvor de ikke vet om de vil overleve eller ikke. Vært gjennom behandling som har gjort dem dårlig, opplevd døden komme nærmere og nærmere.

At disse skal få nye bryst ser jeg på som en selvfølge. Og dessuten har denne pasientgruppen også hatt ekstrem lang ventetid på denne operasjonen, heldigvis er det nå litt bedre.

Og kvinner som helt mangler utvikling av bryst som voksne ferdig utviklet kvinne kan også få dekket silikon. Om du har fått avslag på dette så mangler du ikke bryst, men har kanskje små men ikke helt flat. Eller har du ikke en gang tatt det opp med din egen fastlege?

En siste ting. Dine psykiske problemer blir ikke borte på operasjonsbordet, det kan jeg garantere deg. Men de blir kanskje borte med tiden til hjelp om det er manglende bryst som er grunnen til dem. Men det vil ta tid.

Og slutt å sammenligne deg med kvinner som har vært gjennom behandling for en potensielt dødelig sykdom. Det får deg til å virke fullstendig empatiløs, og før du endrer holdning vil du ikke så særlig støtte på ene eller andre måten.

Anonymous poster hash: 081dd...6a9

Jeg har like flate bryst som noen som har operert bort brystene ved kreft.

Jeg har vært oss legen men hun sa hun aldri hadde hørt om folk som fikk det dekket.

De har vært gjennom en livstruende sykdom, men puppene mine er da like flate for det om. Skal silikon gjøre opp for å se døden i øynene og være plaster på såret siden det er en så stor påkjenning for de å miste det kvinnlige att på til. Jeg har aldri hatt bryst i det hele tatt og det har vært en kjempe lang og stort påkjenning det og. Viss ikke det medførte psykiske problem ved flate bryst hadde ikke de med brystkreft fått det dekket. De skaper ingen fysiske hemninger ved flate bryst, det er kun for utseende og selvfølelsen. Mange blir ekstra deprimert pga puppene i tillegg blir ødelagt. Jeg syns det er helt reelt å sammenligne at det er en selvfølge at brystkreftpasienter som får operert vekk brystene får ''fikset det'', mens jeg med like flate pupper må ta meg sammen.

Det handler ikke om at de har vært gjennom en dødelig sykdom og ikke jeg, men dere klarer vel å se dobbeltmoralen jeg tok opp. Ingen forteller en med brystkreft at de skal ta seg sammen pga de er deprimert over brystene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...