Gå til innhold

NAV penger om jeg tar silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes nesten du høres ut som et troll.

AAP er ikke noe som er enkelt å få. Med mindre du er så syk at du overhodet ikke fungerer og lege og psykolog er enig i dette, så får du nok ikke det.

Du sier du er arbeidssøkende og framstår som fult kapabel til å jobbe i HI. Da må du nesten bestemme deg for hva du spør om

Fremstår som fult kapabel til å jobbe siden jeg klarer å skrive? Man må ikke være lam fra halsen og ned for å være syk. (altså ikke kunne skrive)

Jeg er psykisk syk men mest pga puppene. Men det har folk vansker for å forstår for hvem har så store utseendekompleks at de blir psykisk syk av det?..

Anonymous poster hash: 88cc1...54d

Skrevet

Fremstår som fult kapabel til å jobbe siden jeg klarer å skrive? Man må ikke være lam fra halsen og ned for å være syk. (altså ikke kunne skrive)

Jeg er psykisk syk men mest pga puppene. Men det har folk vansker for å forstår for hvem har så store utseendekompleks at de blir psykisk syk av det?..

Poenget mitt er at du først sier du er arbeidssøkende og framstiller jobb som målet ditt, for så å slenge på at du er psykisk syk, Om du er alvorlig psykisk syk, har du mye flere rettigheter og muligheter for hjelp og oppfølging, men da må du nesten si det fra begynnelsen av. Først da kan du få konkrete råd :)

Skrevet

Poenget mitt er at du først sier du er arbeidssøkende og framstiller jobb som målet ditt, for så å slenge på at du er psykisk syk, Om du er alvorlig psykisk syk, har du mye flere rettigheter og muligheter for hjelp og oppfølging, men da må du nesten si det fra begynnelsen av. Først da kan du få konkrete råd :)

Men det er jo på grunn av puppene. Etter jeg har tatt silikon er problemet vekke. Jeg er deprimert på grunn av ''puppene'' mine som er helt flate. Jeg hadde kunne levd et normalt liv og jobbe når det problemet fikses. Men har søkt mange jobber så tviler det plutselig blir hundre ganger lettere å få jobb etter jeg har tatt silikon, men det hjelper hvertfall meg som person.

Skrevet

Men det er jo på grunn av puppene. Etter jeg har tatt silikon er problemet vekke. Jeg er deprimert på grunn av ''puppene'' mine som er helt flate. Jeg hadde kunne levd et normalt liv og jobbe når det problemet fikses. Men har søkt mange jobber så tviler det plutselig blir hundre ganger lettere å få jobb etter jeg har tatt silikon, men det hjelper hvertfall meg som person.

Jeg tror at psykolog faktisk hadde vært bra for deg. Det er ikke kjekt å være flatbrystet, men vi har ulik kroppsfasong. Når du har et dårlig selvbilde, så vet jeg faktisk ikke om det hadde blitt så mye bedre uansett. Du har sikkert en flott kropp selv om du ikke har så mye bryster.

Men uansett: Da går du til fastlegen din, ber om henvisning til psykolog, får psykologen til å vurdere deg før du søker aap hos nav. Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Psykisk syk pga noen pupper? OMG! Skaff deg hjelp!

• Liker 5
Skrevet

Psykisk syk pga noen pupper? OMG! Skaff deg hjelp!

sammenlign det med micropenis. Utseende av en micropenis kan være veldig psykisk ødeleggende. Tror ikke du hadde følt det bedre av å snakke med psykolog om det.

Skrevet

sammenlign det med micropenis. Utseende av en micropenis kan være veldig psykisk ødeleggende. Tror ikke du hadde følt det bedre av å snakke med psykolog om det.

Det er ikke så veldig vanlig med micropenis vel? :fnise: Uansett. Jeg blir så forbanna av at folk blir "psykisk ødelagt" pga de har for små pupper eller noe på kroppen de ikke er fornøyd med. Hva med oss som er psykisk ødelagt pga vond oppvekst, voldelig far som var alkoholiker, drakk seg i hjel, mobbing (pga andre ting en utseendet), voldtekt (JA MENN OPPLEVER OGSÅ VOLDTEKT), rus, utroskap, kompis som tok livet sitt osv.. Så blir noen ødelagt pga de har for små PUPPER? Unge jenters syn på utseendet er helt på trynet. De trenger hjelp. Hjelp til å godta den kroppen de har FÅTT! Jeg får hjelp for mine psykiske problemer.

Kan ikke jenter gjøre seg pene og være seg selv uten å må forstørre pupper så er det bare synd på dere!

• Liker 2
Skrevet (endret)

men man kan jo ikke løfte noe på en måned kanskje, spesielt om man tar under muskel noe jeg må siden jeg har ingen bryster. Jeg har ingen utdanning så det måtte blitt barnehage, matbutikk, klesbutikk. Mye løfting av varer på lager og slik.

Jeg har gått til psykolog og slik men det hjelper ikke. Man sender ikke en brystkreftpasient til psykolog i stedenfor at de får fikset puppene. Jeg føler ingen forstår problemet mitt siden det er ''bare'' utseende. Gjør det ikke bra på jobbinterview siden jeg er så deprimert og lei, har ville hatt silikon siden jeg var 13 og tenkt på det hver eneste dag siden.

Du kan løfte etter noen dager, det er en stor myte at man blir handikappet i uker etter en brystoperasjon. Folk tar jo ikke ferie i ukesvis pga. det. DU kan ta ut pengene og betale kontant, det er det ingenting i veien for.

Men jeg lurer veldig på hvorfor du ikke har søkt om å få dekket operasjon hvis du er helt flat??

Endret av KG dama
  • Liker 3
Skrevet

Jeg må bare si ifra at menn som er bitre fordi damer diskuterer silikon uansett situasjon, burde klikke seg vekk. Hvorfor er det sånn at for hver eneste silikontråd jeg ser, så er det de samme mennene som svarer i den? Sier ikke at dere ikke får lov, men det hadde hjulpet mye om dere hadde holdt dere unna.

Anonymous poster hash: 6d1cb...22e
Skrevet

Med 30.000 skal du være selvforsynt inntil x dato, og vil derfor ikke kunne søke om annet før den datoen. Vet ikke hvordan satsene er(bare at de er lavere enn gjennomsnittlig bruk), men ser for meg at man skal være selvforsynt med 30.000 i typ 2.5mnd.

Før den datoen kan du søke nødhjelp (tror det er 80kr dagen).

Anonymous poster hash: 5c8a7...9d9
Skrevet

Sånn for å klarere; er du en som har gjennomgått operasjon for brystkreft og fått fjernet puppene, eller er det bare en måte du refererer på?

Anonymous poster hash: a9f0a...207
Skrevet

men man kan jo ikke løfte noe på en måned kanskje, spesielt om man tar under muskel noe jeg må siden jeg har ingen bryster. Jeg har ingen utdanning så det måtte blitt barnehage, matbutikk, klesbutikk. Mye løfting av varer på lager og slik.

Jeg har gått til psykolog og slik men det hjelper ikke. Man sender ikke en brystkreftpasient til psykolog i stedenfor at de får fikset puppene. Jeg føler ingen forstår problemet mitt siden det er ''bare'' utseende. Gjør det ikke bra på jobbinterview siden jeg er så deprimert og lei, har ville hatt silikon siden jeg var 13 og tenkt på det hver eneste dag siden.

Beklager, men hvis du har ønsket deg silikonpupper siden du var 13 (!), er det andre ting enn puppestørrelsen din som er problemet. Ingen har ferdig utvokste pupper når de er 13. Ingen. Så dersom du begynte å tenke på silikon da du var 13, er det noe helt feil her. Hvordan kunne du som 13-åring vite hvordan puppene dine ble som voksen?

Oppsøk psykolog, TS. Det er ikke puppene som er ditt hovedproblem.

Anonymous poster hash: 89ec6...b66

• Liker 4
Skrevet

Og forresten; vil du ha penger fordi du er psykisk syk, er du nødt til å snakke med en psykolog. Det er kun en psykolog som kan sette diagnosen på deg. Og der kommer det fort ut om du faktisk er syk eller bare har lavt selvbilde.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke du burde få penger dersom du bruker dem på slikt. Ta en utdanning isteden og gå til psykolog da øker du sjansene dine i arbeidslivet :)

• Liker 1
Skrevet

Sett pengene inn på kontoen til moren din feks. kan skylde på at det er penger du skyldte henne pga. bil eller lignende.

Anonymous poster hash: 44b28...d11

Skrevet

Sett pengene inn på kontoen til moren din feks. kan skylde på at det er penger du skyldte henne pga. bil eller lignende.

Anonymous poster hash: 44b28...d11

Siden det er nettopp ville de stusset over at moren ikke hjalp datteren som er i såpass stor nød at hun må søke om sosialstøtte.

Skrevet

Jeg er arbeidssøkende men har litt over 30tusen på sparekonto så jeg har ikke rett på sosialstøtte. BSU og sparepenger må brukes opp før jeg har krav på det.

Jeg er veldig deprimert over puppene mine så dersom jeg bruker de på silikon, har jeg krav på sosialstøtte da? Folk som røyker som skorstein og bruker over 30tusen i året ville jo hatt rett på det uten at nav kan si at ''det burde du tenkt på før''.

Jeg vet mange kan bli provosert, men jeg har like flate pupper som en krefpasient, og med de er det forståelig og til og med en selvfølge at de skal ta, og i tillegg få dekket silikon++.

Så kan jeg gjøre dette?

Nå blir jeg litt redd for å trykke publiser fordi kg har veldig ''skumle'' svar, haha. Håper i hvertfall noen kan svare meg på dette spørsmålet.

Men nå har ikke du KREFT!!!! Fy flate, du kan alvorlig talt ikke være så dum som du fremstår og sidestille ditt problem med folk som har gjennomgått en DØDELIG sykdom, som mange tusen dør av hvert år!!???

Anonymous poster hash: 4f0a1...41d

• Liker 5
Skrevet

dette må være en tulletråd, er det dummeste jeg har hørt på lenge. Kan ikke jobbe fordi man er deprimert over puppene, men silikon, da er problemet borte.. :fnise::fnise:

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke så veldig vanlig med micropenis vel? :fnise: Uansett. Jeg blir så forbanna av at folk blir "psykisk ødelagt" pga de har for små pupper eller noe på kroppen de ikke er fornøyd med. Hva med oss som er psykisk ødelagt pga vond oppvekst, voldelig far som var alkoholiker, drakk seg i hjel, mobbing (pga andre ting en utseendet), voldtekt (JA MENN OPPLEVER OGSÅ VOLDTEKT), rus, utroskap, kompis som tok livet sitt osv.. Så blir noen ødelagt pga de har for små PUPPER? Unge jenters syn på utseendet er helt på trynet. De trenger hjelp. Hjelp til å godta den kroppen de har FÅTT! Jeg får hjelp for mine psykiske problemer.

Kan ikke jenter gjøre seg pene og være seg selv uten å må forstørre pupper så er det bare synd på dere!

si meg, er dette din tredje bruker Hummels/Tissefant? Går det virkelig an?

• Liker 2
Skrevet

Men nå har ikke du KREFT!!!! Fy flate, du kan alvorlig talt ikke være så dum som du fremstår og sidestille ditt problem med folk som har gjennomgått en DØDELIG sykdom, som mange tusen dør av hvert år!!???

Hvorfor skal kvinner som har underutviklede bryster og er flat som en mann hele livet takle det bedre enn en kvinne som har hatt kreft og som har hatt bryster i 30 år?????

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...