AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Æsj, dette er skikkelig flaut, så jeg tør ikke spørre noen jeg kjenner. I natt hadde jeg tydeligvis veldig full blære og så hadde jeg en av disse drømmene der jeg konstant sitter på do, og i halvvåken tilstand mellom drøm og virkelighet trodde jeg faktisk at jeg var på do. Våkna ganske kjapt, men rakk å tisse litt i senga. Det kom akkurat nok til at overmadrassen ble våt. Prøvde å tørke opp med håndduk etterpå, men det ble bare kaos. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal få vaska overmadrassen? Den er for stor til at jeg kan putte den i vaskemaskina. Jeg kan sikkert dra av trekket og kaste det i maskina, men selve madrassen inni blir ikke rein av det. Har for lite bad til at jeg kan dra med meg hele greia inn dit og kaste den i dusjen også, og ikke vil jeg gå ut på plena foran hele nabolaget og spyle madrassen heller.. Kan jeg bare legge den midt på stuegulvet og tømme vann på? Hvordan skal jeg få tørket den? Tisset bare på en liten flekk, men jeg vil jo gjerne få vasket det uansett.. Uff.. Jeg er så flau at jeg ikke veit hva jeg skal gjøre. Vet jo at sånt skjer, men jeg trodde jeg hadde vokst i fra meg tisse-drømmene. Anonymous poster hash: a72bf...a4b
Gjest Gjest_Flodhestene Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Du har sikkert vasket den nå, men når ungene har hatt uhell har jeg bare vasket med vann og såpe, ( tror jeg har brukt nylon vask) og en gang til med bare vann og så drysset potetmel over. Det trekker til seg fuktigheten og støvsuges vekk etter en stund. Har hatt er par runder med potetmel hvis jeg har brukt mye vann
Musaleem Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Jeg tenker at vann og litt såpe sikkert duger, eventuelt sprit. Det går jo an å levere til rens også. Hvis ikke overmadrassen var dyr (men det er de jo gjerne), er det kanskje best å kjøpe ny.
globalagogo Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Det er ikke så dyrt å rense overmadrasser på renseri, betalte selv 350... tok to uker så var den ren og pen tilbake i senga.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Du kan kjøpe ny? Anonymous poster hash: 3cad1...ed8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Det er ikke så dyrt å rense overmadrasser på renseri, betalte selv 350... tok to uker så var den ren og pen tilbake i senga. Var det kun trekket til overmadrassen eller både trekket og selve skumgummimadrassen? Anonymous poster hash: bc7e1...1f7
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Satt barnevakt og hadde barn som tissa litt i senga. Dekte stuegulvet med plast,helte over vann og såpe, og deretter potetmel som en annen sier her. Ble rent og luktfritt. Anonymous poster hash: 45d99...713
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Du kan jo ta den med ut og spyle. Hvis noen spør, kan du si du sølte brus på den. Anonymous poster hash: 4e244...96b
globalagogo Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Var det kun trekket til overmadrassen eller både trekket og selve skumgummimadrassen?Anonymous poster hash: bc7e1...1f7 Begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå