Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 Ikke meg heller... Dermed er det bare noen tusen igjen og gjette mellom *ler* Burde være en enkel oppgave det....
Rapitap Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 *Argh. Du kunne like gjerne sagt: se opp og si hvilken stjerne jeg er. Please>> Gi oss litt hint da!*
Gjest Madden Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 Har ingen anelse...men si det til oss da!!! gi oss et hint!!
Gjest Fighter Skrevet 10. august 2004 #10 Skrevet 10. august 2004 LilleBille. Det er litt dumt av oss å bare gjette. Får vi svar på om vi har gjetta riktig?
Rapitap Skrevet 10. august 2004 #11 Skrevet 10. august 2004 Får vi svar på om vi har gjetta riktig? Eller svar på andre spørsmål?
LilleBille Skrevet 10. august 2004 #12 Skrevet 10. august 2004 Meg er det ikke... Men kanskje Trøffel eller Sandmann som ikke får nok oppmerksomhet??? og gjerne vil være ekstra etterlengtet ... (Eller Waco som skal sjekke hvor dumme vi kvinner på KG egentlig er)
Gjest Fighter Skrevet 10. august 2004 #14 Skrevet 10. august 2004 Meg er det ikke... Men kanskje Trøffel eller Sandmann som ikke får nok oppmerksomhet??? og gjerne vil være ekstra etterlengtet ... (Eller Waco som skal sjekke hvor dumme vi kvinner på KG egentlig er) Han ville vel ha kommet med kommentaren: Er det ikke fælt for dere å ikke vite? Har dere tenkt på hvorfor dere er så nysgjerrige? Jeg tror det er "Anonym nå".
Rapitap Skrevet 10. august 2004 #17 Skrevet 10. august 2004 Nei, mente hele dette opplegget med å finne en stjerne på himmelen uten noen som helst kjøreregler eller oppfølging. Men, hva skjer? Joa, jeg som mange andre bare hiver oss inn i leken uten å vite hva vi holder på med, så lenge vi bare gjør noe så spiller det ingen rolle hvordan du gjør det? Om om ingen følger oss opp når vet jo om målet er nådd? For det er jo det eneste sikreste i denne leken, det å finne fram til hvem det er. Men den det er trenger ikke engang å være ærlig. Jeg burde vel logge meg inn som Gjest (whatever) og si at det er meg eller noe. Men det er jo ikke sant, men det er det jo kun jeg som vet. Hva vet du? Kan vi stole på svaret? (Ehm, nei) Hvorfor spille da? Fordi det bare er Snikk-Snakk (tull).
Gjest Fighter Skrevet 10. august 2004 #18 Skrevet 10. august 2004 Nettopp. For alt vi vet, så har vi svart riktig allerede(kanskje det er meg? ). Dette er en lek helt uten mening.
Rapitap Skrevet 10. august 2004 #19 Skrevet 10. august 2004 Yapp!! Bertha! :o Eh!.. Sukk. --------------------klipp her--------------------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå